خانم نجوا
من نه مشاورم نه کارشناسم نه خیلی اطلاعات رفتار شناسی دارم. اگر در تاپیک شما فعال ترم برای اینکه روحیات و خلقیات شما را نزدیک به روحیات خودم میبینم. البته با گذر سن و کسب تجربه کم کم رفتارهای احساسی متعادل تر میشوند و خود دار تر میشوید. باید مثل من بلا سرت بیاد تا درست بشی :)
ببین خواهر من
شما یه نیروی درونی دارید که نمیذاره از این رابطه و فکر این آقا دل بکنید. عقل و منطقتون میگه ایشون بدرد بخور نیست اما احساستون دایم داره تلاش میکنه یجوری عقلتون را گول بزنه.
بیخود دنبال بهانه هستید یجوری ارتباط را برقرار کنید. حالا یبار میگی میخوام تحقیرش کنم یبار میگی عکسم دستشه میخوام بگم پاکش کنه!
شاید خودتم نمیفهمی که احساست داره با عقلت میجنگه!
آخه دختر خوب زنگ بزنی بگی عکس منو پاک کن!/؟؟ خب اون عکس به چه درد اون میخوره! بخواد پاک کنه تا حالا کرده نخواد پاک کنه هم با زنگ تو نمیکنه. یعنی کار عبث.
منم جای اون پسر باشم قشنگ میفهمم زنگ زدی منتش رو بکشی و وضع بدتر میشه.
اصلا اون آدم بدرد نمیخوره مگر اینکه دنبال یه رابطه بی هدف باشی که با روحیات تو میدونم آخرش داغون میشی و ...
اگر میخواهید انتقام بگیرید تنها یک راه دارید و اون هم فراموش کردن اون آقاست
هر حرکت دیگه ای که بکنید به خودتون ضربه زدید.
این آدم رو از ذهن و روحت حذف کن و ارزش خودتو نشون بده. اینم بگم که دنیا پر از پسر خوبه اما تا زمانی که از نظر ذهنی درگیر این رابطه بی ثمر هستی، خودتو از شانس پیدا شدن آدم مناسب برای زندگیت محروم میکنی.
اصلا چند وقت روزه تنهایی بگیر یعنی بخوای کسی را نداشته باشی حتی در ذهنت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)