به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 95 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-5-04
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    3,429
    سطح
    36
    Points: 3,429, Level: 36
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 298 در 108 پست

    Rep Power
    40
    Array
    خانم نجوا
    من نه مشاورم نه کارشناسم نه خیلی اطلاعات رفتار شناسی دارم. اگر در تاپیک شما فعال ترم برای اینکه روحیات و خلقیات شما را نزدیک به روحیات خودم میبینم. البته با گذر سن و کسب تجربه کم کم رفتارهای احساسی متعادل تر میشوند و خود دار تر میشوید. باید مثل من بلا سرت بیاد تا درست بشی :)

    ببین خواهر من
    شما یه نیروی درونی دارید که نمیذاره از این رابطه و فکر این آقا دل بکنید. عقل و منطقتون میگه ایشون بدرد بخور نیست اما احساستون دایم داره تلاش میکنه یجوری عقلتون را گول بزنه.
    بیخود دنبال بهانه هستید یجوری ارتباط را برقرار کنید. حالا یبار میگی میخوام تحقیرش کنم یبار میگی عکسم دستشه میخوام بگم پاکش کنه!
    شاید خودتم نمیفهمی که احساست داره با عقلت میجنگه!
    آخه دختر خوب زنگ بزنی بگی عکس منو پاک کن!/؟؟ خب اون عکس به چه درد اون میخوره! بخواد پاک کنه تا حالا کرده نخواد پاک کنه هم با زنگ تو نمیکنه. یعنی کار عبث.
    منم جای اون پسر باشم قشنگ میفهمم زنگ زدی منتش رو بکشی و وضع بدتر میشه.
    اصلا اون آدم بدرد نمیخوره مگر اینکه دنبال یه رابطه بی هدف باشی که با روحیات تو میدونم آخرش داغون میشی و ...

    اگر میخواهید انتقام بگیرید تنها یک راه دارید و اون هم فراموش کردن اون آقاست
    هر حرکت دیگه ای که بکنید به خودتون ضربه زدید.
    این آدم رو از ذهن و روحت حذف کن و ارزش خودتو نشون بده. اینم بگم که دنیا پر از پسر خوبه اما تا زمانی که از نظر ذهنی درگیر این رابطه بی ثمر هستی، خودتو از شانس پیدا شدن آدم مناسب برای زندگیت محروم میکنی.
    اصلا چند وقت روزه تنهایی بگیر یعنی بخوای کسی را نداشته باشی حتی در ذهنت.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Kaveh_r تشکرکرده است .

    Najvaa (یکشنبه 24 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. لجبازی دختر دوساله من طبیعی؟
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 94, 10:12
  3. دیگه نمیخوام داروسازی بخونم فقط میخوام آرامش ورضایتمو اززندگیم بالا ببرم
    توسط مامان فربد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 15:25
  4. +هوسبازی درمان دارد یا نه ؟
    توسط خاطره 5 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 11:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.