به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 95 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-5-04
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    3,429
    سطح
    36
    Points: 3,429, Level: 36
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 298 در 108 پست

    Rep Power
    40
    Array
    خانم نجوا
    صحبت های همه دوستان درست بوده اما شنیدید که میگن آدمها مثل سایه میونن؟. میری سمتشون فرار میکنن، فرار میکنی میان دنبالت!

    صحبتهای شیدا درست و منطقی بود اما بنظرم مشکل شما این هست که الان به اون آقا به شدت علاقه مند شدید و آدمی هستید که وقتی به کسی علاقه پیدا کنید همین میشه نقطه ضعفتون. ترسم از این بود که گفتن حرفهای منطقی شما را بیشتر در موضع ضعف قرار بده.
    الان بفهمید که ایشون تمایلی به ادامه ارتباط نداره، قطعا وابسته تر میشید و ایشون میشه بت براتون. دیگه بدیهاش رو هم نمیبینی!

    بذارید ببینیم چه اتفاقی افتاده!
    شما از اون آقا تا حدی خوشتون میومده، اما به دلایلی انتخابش نکردید و .... شاید همین باعث شده اون حتی علاقه ش بیشتر بشه
    بعد از دوسال همدیگرو دیدید و در ابتدای رابطه علاقه زیادی نبوده و میتونستید بیخیالش بشید. ( بنابراین ایشون همچنان علاقه مند بوده که رابطه جدی بشه)
    مشکل از جایی شروع شد که رابطه برای شما رنگ و بوی جدی گرفت و با خصوصیاتی که شما دارید شدیدا وابسته این رابطه جدی شدید!

    طرف حس کرده که شما علاقه مند شدید و هرچی شما رفتید جلو ایشون رفتن عقب. ( داستان همون سایه)

    همه این اتفاقات نشون میده این رابطه یک رابطه منطقی نیست و طرفتون هم مثل خودتون با قوره سردیش میکنه با یه مویز گرمی. عقب بکشی جلو میاد و جلو بری عقب میکشه

    من بهتون قول میدم که اگر باهاش کاری نداشته باشی و فراموشش کنی میاد دنبالت. هیچی هم لازم نیست براش بفرستی یا چیزی بگی. کلا ناپدید شو.

    اما هدف شما چیه؟ صرف اینکه بخواهید این رابطه را ادامه بدید، راه اینه که گفتم. ولی هر روز همین اوضاع را خواهید داشت. یروز عاشق زار یروز قهر. آخرش هم به ازدواج نمیرسه که اگر برسه هم واویلا.

    اما شما باید دنبال یه رابطه عاقبت دار باشید، رابطه ای که سالم، منطقی و بدور از رفتارهای احساسی نابالغ باشه.
    بشینید فکر کنید که اصلا این آدم با این رابطه بدردتون میخوره یا نه؟

    بیاید اینبار شما تصمیم بگیرید و بجای ترس از طرد شدن، از ترک کردن نترسید.!
    ویرایش توسط Kaveh_r : سه شنبه 19 آبان 94 در ساعت 13:11

  2. 5 کاربر از پست مفید Kaveh_r تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (پنجشنبه 21 آبان 94), Najvaa (سه شنبه 19 آبان 94), نارجیس (سه شنبه 19 آبان 94), شیدا. (سه شنبه 19 آبان 94), صبا_2009 (سه شنبه 19 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. لجبازی دختر دوساله من طبیعی؟
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 94, 10:12
  3. دیگه نمیخوام داروسازی بخونم فقط میخوام آرامش ورضایتمو اززندگیم بالا ببرم
    توسط مامان فربد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 15:25
  4. +هوسبازی درمان دارد یا نه ؟
    توسط خاطره 5 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 11:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.