به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 خرداد 96 [ 07:49]
    تاریخ عضویت
    1394-6-30
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,025
    سطح
    27
    Points: 2,025, Level: 27
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    81

    تشکرشده 51 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز اصلا حال و روز خوبی ندارم

    احساس خشم و نفرت میکنم

    تازه یادم افتاده که اون روز اون آقا چه برخورد بدی باهام داشت چه حرفایی زد.... ازش متنفر شدم

    ازطرفی حالم از خودم بهم میخوره که چقد ضعیف عمل کردم

    چرا محکم وقاطع باهاش حرف نزدم

    یادم افتاد نامزدم با هرمسئله ای چه تقصیر من بود چه تقصیر خودش قهر میکرد و میرفت وهیچ خبری ازش نمیشد انقد زنگ نمیزد تا من زنگ بزنم اصلا احساس مسئولیت نداشت


    امروز فکرمیکنم ریشه مشکلم رو پیدا کردم

    تا قبل ازتصادف همه چی خوب بود ومن هم رفتار نرمالی داشتم اما بعد ازاینکه تصادف کرد من وظیفه خودم دونستم

    که بیشتر توجه کنم حالا فرقی نمیکرد چه ایشون باشه چه هرکس دیگه ای شاید چون خودم فکرمیکنم تو شرایط

    سختم دوستان نزدیکم باید بیشتر هوام وداشته باشن... واین شاید باعث شده ایشون دلزده شن وفکرکنن رابطه از

    جانب من خیلی جدی شده شاید اگه صبرمیکرد وبه وضعیت عادی بازمیگشت میدید که رفتار منم متعادل شده

    من واقعا گیجم یعنی آیا من اشتباه کردم یا اشتباه ازایشونه که ظرفیت نداره
    ویرایش توسط Najvaa : چهارشنبه 20 آبان 94 در ساعت 12:01


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کودک 2ساله ام فقط با وسایل خطرناک بازی میکند
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 اسفند 94, 13:23
  2. لجبازی دختر دوساله من طبیعی؟
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 94, 10:12
  3. دیگه نمیخوام داروسازی بخونم فقط میخوام آرامش ورضایتمو اززندگیم بالا ببرم
    توسط مامان فربد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 03 مرداد 93, 15:25
  4. +هوسبازی درمان دارد یا نه ؟
    توسط خاطره 5 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 87, 11:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.