آره عزیزم، ازش بپرس که چه برنامه ای برای دوره ی شناخت داره.
جوابش هرچی که بود، بگو از نظر من بهتره بقیه مسیر رو با همراهی خونواده ها پیش بریم. چون نظر خونواده ی خودم و خونواده ی شما، برای من مهم و تعیین کنندست. می خوام اول از نظر اولیه ی اونها مطمئن بشم، و اگه اوکی بودن، می تونیم بیشتر با هم آشنا بشیم.
فلاور جان خصوصا با توجه به سابقه ی جدایی ای که داری، باید مراقب باشی که خواستگارهات از مجرای خونواده اقدام کنند.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)