با سلام
وقتی یه نفر سرش درد بکنه می تونه در فضای مجازی بپرسه چه قرصی برای سردرد خوبه و دکتر بهش جواب میده و او خود درمانی میکنه و احتمال زیاد بهتر میشه.
اما اگر آپاندیس داشته باشد ، دکتر در فضای مجازی درمان اصلی او را مراجعه به بیمارستان و جراحی آپاندیس پیشنهاد می دهد ، پس خوب نمیشه اما راهکار را می گیرد.
شما هم واقعا درد و رنج زیادی طی این سالها کشیدی ، برای حل مشکلتون هم باید حضوری به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید و طی جلساتی پله پله و قدم به قدم تغییرات را بر اساس آنچه دوست داری انجام دهی.
در اینجا آپاندیس شما با نسخه ما خوب نمشیه ، اما گفتیم راهکارت چیست.
...
مثلا من در پست قبلی ام واضح از شما سئوالاتی کردم. اما شما صریحا و دقیقا جواب ندادید و کلی گویی کردید.
شما دقیقا فهرست کن قصد داری به چه چیزی برسی. و برای آن چه چه کارهایی را لازم می دونی؟ و چه اقداماتی کردید.
================
پاورقی مهم:
پاسخ به این سئوالات و ادامه این تاپیک به این معنی نیست که شما نباید به روانشناس بالینی مراجعه کیند.
لذا اولین و تنها گزینه درمان قطعی مشکل فعلی شما مراجعه به روانشناس بالینی و انجام تمرین هایی هست که در جلسه رواندرمانی دارید.










علاقه مندی ها (Bookmarks)