در مورد داداشت ، خب معلومه که خونواده آق داداشو نُنُر بار آوردن! اونم داره کمال سو استفاده رو ازشون میکنه!
در مورد مادرت، واقعا چرا باید دیدش بهت اینطور باشه که مثلا بگه تو طویله درس خوندی؟!! چه پدر کشتگی باهات داره واقعا؟!!!
تشکرشده 271 در 111 پست
در مورد داداشت ، خب معلومه که خونواده آق داداشو نُنُر بار آوردن! اونم داره کمال سو استفاده رو ازشون میکنه!
در مورد مادرت، واقعا چرا باید دیدش بهت اینطور باشه که مثلا بگه تو طویله درس خوندی؟!! چه پدر کشتگی باهات داره واقعا؟!!!
shabnam22 (یکشنبه 12 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)