خودم میدونم این فکرم درست نیست و توی 6 سالی که باهم بودیم من هرگز چیز مشکوکی ازش ندیدم اما فکره دیگه.
آدم وقتی مستاصل میشه همه جور فکری به ذهنش میاد. اما میدونم ایننجوری نبوده
خانم سحر و خانم زانکو
من یک مدتی اول صبح ها حالم بد بود اما سعی میکردم لپ تاپ رو بزارم بالا سرم صبح که بیدار میشم یه چرخی تو سایتهایی که دوست دارم میزنم و یکم برنامه های طنزی که دوست دارم مثل جناب خان را میبینم و ... خلاصه سرم رو گرم میکنم
میتونیید یک فیلم را نصفه ببینید و نصفش را برای صبح بذارید.
برای پرنده ها و گربه ها غذا بذارید. این کار هم آرامش بخشه
خانم آخیش اینقدر بیتابی نکنید عجله نکنید و صبور باشید تا از چاله به چاه نیفتید. حال دلتنگیاتونو اینجا بگید
بهنام جان خوشحال میشم فرصتی پیش بیاد در خدمتت باشم عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)