سلام دوستان عزیزم چه حس خوبیه اولین پست تایپیک جدیدو من میذارم
دیشب با دوستان دوران دبیرستانم شب فوق العاده ای داشتم دوباره حس پاک اون دوران درونم زنده شد....
هنوز عطر خدا تو جمعشون جاری بود و پاکی همون دوران رو داشتن... اون زمان ما وقتی همدیگرو از کلاس های مختلف دبیرستانمون پیدا کردیم همه یک هدف داشتیم : نزدیکی به امام زمان عج و برای همین به همدیگه از همون زمان میگفتیم رفقای امام زمانی! (الان البته به شوخی میگیم چون خندمون میگیره ازاینهمه اعتماد به نفس کاذبی که داشتیم!)
واقعا از ته دل به خاطر داشتن این جمع دوستانه خداروشکر میکنم که هنوز هم با وجود داشتن زندگی های مختلف و حتی متضاد بازهم قلب هامون به هم خیلی نزدیکه...
دعا میکنم همین حال دوستان عزیز همدردیم خوب و شاد باشه و غمی در دل نداشته باشن و خدا رو نزدیکتر از همیشه حس کنن![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)