همسرت با شما مشکلی نداره
درگیر مشکلات شخصیش هست.
ولی ممکنه اینقدر از اون مشکلات و زندگی خسته بشه که حوصله زندگی مشترک را هم دیگه نداشته باشه.
اگه تو خونه بمونه و حال و هوای زندگی مشترک از سرش نپره بهتره.
تنها بشه شاید به تنهایی عادت کنه.
-------------------------------------------
تاپیک سوده را بخون.
شوهر سوده هم مصر بود که دیگه حاضر نیست برگرده خونه. حتی رفت خونه گرفت.
اما سوده نهایتا تونست همسرش را به برگشتن راضی کنه.
البته شرایطتون متفاوته.
همسر سوده از دست خود سوده ناراحت بود و مشکلات دیگه ای نداشت (کار و طلاق و ... )
بچه داشتند که خودش در تصمیم گیری خیلی موثره.
با این حال یک سرنخهایی ممکنه دستت بیاد.
مستقیم خواهش کردن راه خوبی نیست. اگه بگه باشه می مونم حرف خودش دو تا شده.
نمی تونه تو چشمات نگاه کنه و بزنه زیر قول خودش که !
با تکرار این حرف (از خونه نرو)، اون قول را موکدتر می کنی.
شاید اگه اصلا حرفش را نمی زدی، می شد این طور وانمود کنی که اصلا این حرف (خونه مون را جدا کنیم) زده نشده
ولی وقتی هر شب می گی تو رو خدا نرو، اون حرف را پررنگ تر می کنی.
بذار فراموش بشه. یه چیزی تو عصبانیت گفته، نکنش یه قانون.
خیلی نامحسوس و آروم برش گردون.
یه روز می آد نیم ساعت بیشتر می مونه.
یه روز می آد نهار می مونه.
و ....
خوراکیهایی که برات خریده بود را با ذوق باز می کردی تشکر می کردی.
وای چقد اینو لازم داشتم، چقد اونو هوس کرده بودم ...
بذار فکر کنه کار مهمی کرده که اگه نباشه تو نمی تونی انجام بدی.
بودنش تو زندگیت خیلی مهمه و باز بیاد و باز خرید کنه و باز ...
خودت را بزن به اون راه، در مورد نبودنش.
تاپیک سوده یادت نره.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 08 شهریور 94 در ساعت 20:52
علاقه مندی ها (Bookmarks)