سلام پرواز عزیز من فکر میکنم توی پست اولی که اینجا برات گذاشتم شاید یه جوری حرف زده باشم که تو ازم دلخور شده باشی. خواستم اگه اینطور بوده بگم که منظوری نداشتم. خوشحالم که کلاس میری و داری وقتت با کارهای مفید پر میکنی. دعا میکنم هم تو و هم خودم زودتر از این رابطه ی اشتباهی که درگیرش شدیم بیرون بیایم.
سلام مریم جان
نه من اصلا از حرفات ناراحت نشدم اصلا هم دلخور نیستم ممنونم که اومدی وقت گذاشتی فکر کردی و
نوشتی انشالله بیرون میایم
- - - Updated - - -
مگه میشه ادم تا این حد بی وجدان باشه از وضعیت روحیم استفاده کنه مگه میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)