سلام
امروز رفتم کلاس عضو شدم به بچه های دکتر هم اس دادم کلاس دارم نمیتونم بیام
اتفاقا کلاسم نزدیک مغازه پسره بود از روبروش رد شدم ولی به پسره سلام ندادم با خودم گفتم به درک که
ناراحت بشه من مهمم یا اون ابروی من مهمه دوباری پسرو جلو مغازش دیدم اصلا تحویل نگرفتم









علاقه مندی ها (Bookmarks)