مرسی از همه دوستان،رفتگر ،محمد 93،و سوگند به خصوص محمد عزیز که نظرات من به نظرات ایشان نزدیکتر است ، یک خلأ ای در من وجود داره که می خوام با کسی که دوستش دارم پرش کنم ولی تا الان که خبری از اون شخص نیست چون ما خانواده مذهبی هستیم و زود ازدواج می کنیم من که تا این موقع مجرد موندم همه بهم میگن چرا زن نمیگیری منم میگم به خاطر شرایط مالیه ، بعضیها هم به مسخره میگن نکنه مشکل داری که حاظر نیستی زن بگیری، اون روابط هم فعلا به لطف خدا قطعشون کردم و انشالا که دیگه طرفشون نمیرم ، در مورد دختر خالم هم خیلی آدم خوبیه ولی اون حسه نسیت بهش وجود نداره ، هفته آینده که میرم خونه سعی میکنم در مورد مناسب نبودن دختر خاله قانعشون کنم ، فکر کنم اگر نتیجه هم بده با ناراحتیهایی همراه خواهد بود .







، اون روابط هم فعلا به لطف خدا قطعشون کردم و انشالا که دیگه طرفشون نمیرم ، در مورد دختر خالم هم خیلی آدم خوبیه ولی اون حسه نسیت بهش وجود نداره ، هفته آینده که میرم خونه سعی میکنم در مورد مناسب نبودن دختر خاله قانعشون کنم ، فکر کنم اگر نتیجه هم بده با ناراحتیهایی همراه خواهد بود .
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)