به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام از همه ممنونم

    نارجیس عزیز من هم پستای شما رو خوندم اتفاقا قبلا من هم متوجه شباهت‌ها شده بودم مخصوصا وقتی تو آشپزخونه بودی و همسرت تلفن زد به خانوادش و بعد بحث کاملا کاملا قبلا برا من هم پیش اومده

    با حرفات موافقم هر چند که فکر میکردم قبلا هم شروع کرده بودم اما دوباره از اول شروع میکنم البته از دیروز بخاطر محدودیت پست نتونستم جواب بدم

    از بقیه دوستان هم بخاطر راهنماییهاتون سپاس
    سوشیانت عزیز ممنون که مثل برادر همراهی میکنی من تو پستای قبلی نگاه میکنم و آدرس ایمیلتون رو پیدا میکنم و براتون ایمیل میزنم، اگر اجازه بدید؟

    دیروز همسرم کل روز خونه بود و همش تو گوشی حتی یه پیام به مینا نداد مطمینم صد در صد فهمید کاش نمیفهمید

    از هشت صبح تا ده و نیم تو گوشی تو حال بود یه کلمه هم حرف نمیزد. کفری شدم و رفتم بالای سرش. خیلی وقت بود اینکارو نکرده بودم. سریع دو تا از برنامه هاشو بست.

    با اینکه قبلا این کارو نمیکردم ولی گفتم اینا چی بود؟ چرا بستی.
    خیلی راحت گفت دوست دارم من هم چیزی نگفتم
    بعدش دوباره قضیه مشاوره رو گفتم و گفتم ازت خواهش میکنم فقط یه جلسه یه ساعت برام وقت بزار

    گفت باشه میام فقط بخاطر این که خیلی خیلی خیلی عذر میخوام حرف زشتی زد ولی گفت فقط بخاطر اینکه مشاور رو ضایع کنم نتونستم خود حرفشو بگم. عذر میخوام

    همین الان که دارم مینویسم پیام داد

    با مینا حال و احوال کرد و گفت کم پیدا شدی. گفتم چرا دیگه متن نمیفرصتین گفت تو باید درس پس بدی نه من و گفت ادما ذاتشان تغییر نمیکنه حتی با آموزش گفت من رو خیلیا تست کردم و بعد گفت ببخشید رسیدم سر کار بای

    یعنی هم رانندگی میکنه هم پیام میده

    فکر کنم منظورش من بودم چون دوباره دیروز رفتم سراغشو پرسیدم چرا این برنامه ها رو بستی

    اخه بخدا کفری شدم مدام تو گوشیه بهش گفتم بزار کنار اخه تا وقتی اون دستته من میترسم بیام پیشت همش نگرانم فکر کنی کنترلش میکنم. گفتم میبینی که چند وقته من اصلا زمانی که گوشی دستته نزدیکتم نمیشم

    گفت اتفاقا این بدتره و گوشی و گذاشت کنار گفت خو حرف بزن چی میخوای بگی اینم کنار
    ولی من حرفی نداشتم

    چکار کنم نزدیک میشم میگه خودتو عوض کن
    نمیشم میگه این بدتره

  2. کاربر روبرو از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده است .

    رنگین (شنبه 20 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  2. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  3. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.