به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 94 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    797
    سطح
    14
    Points: 797, Level: 14
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    32

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عاشق خانواده
    نماز و روزه ات قبول باشه

    توی چت هاتون با شوهرتون بنویسید "اگه". اگر اشتباه نمیکنم "آگه" مینویسید و همین باعث لو رفتن شما میشه.

    خیلی عذر میخوام هی دوست دارم حرف دلمو بنویسم اما همش احساس میکنم شما رو با حرفم ناراحت کنم و پاکشون میکنم اما دوباره مینویسمشون تا بفرستم. نظرمو میزارم و اگه خوب نبود لطفا حذفش کن

    خیلی خوب درک میکنم که فشار عصبی نمیزاره شما خودتون باشید و شما رو از خود واقعیتون دور کرده
    اما با خوندن تاپیکاتون من بیشتر فکر میکنم شوهرتون مقصر باشه خودتون مقصرید.
    شما نتونستید ارضاش کنید از هر لحاظ، براش زنانگی که نکردید مرد بودن رو هم ازش گرفتید.
    شما لطیف نیستی شدی مرد. برای همینه یه زن و با شخصیت زنانه جذبش کرده.
    وقتی میگه تو چهل سالگی تنهام و خوشبخت نیستم خب شما نتونستید خلاهای زندگیشو پر کنید، هر انسانی نیاز به یه یار داره تا بتونه بقیه عمرشو تنهایی زندگی نکنه.
    شما رفتارتون در حد زن 60سالست، باید به رن جوون و پر انرژی باشی.
    من خودم زنم اما خیلی راحت خودم افکارمو پسرونه میکنم و میرم تو دنیای پسرونه و فکر میکنم اگر پسر بودم رفتارهای زنونه کدومشون جذبم میکرد و پیداشون میکنم و خودم ازشون استفاده میکنم.
    احساس میکنم خیلی منضبطی(انضباط داری)
    زندگی زناشویی باید هیجان داشته باشه شما خیلی خشکی.
    شوهرت احتیاج داره تنها باشه انقدر گیر نده بهش من پستاتو میخوندم واقعا ناراحت میشدم که چرا انقدر اذیت میکنی هی تا بیدار میشه میره رو مبل میشینه توام بیدار میشی میری رو مبل میشینی تا میره دراز بکشه توام میری فوری پیشش، یکم بزار تنها باشه
    با رفتارات شوهرتو دور کردی حالا با چسیندگیت نمیتونی نگهش داری فقط دورترش میکنی.
    اصلا بیا دیدتو عوض کن
    فکر کن مجبوری با شوهرت توی یه خونه زندگی کنی و شوهرت مردی غریبست اما اصلا نظری به تو نداره ولی تو عاشقشی. برای اینکه بتونی قلبشو تصاحب کنی چیکار میکنی؟
    ویرایش توسط ویولت : شنبه 20 تیر 94 در ساعت 07:01

  2. کاربر روبرو از پست مفید ویولت تشکرکرده است .

    رنگین (شنبه 20 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  2. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  3. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.