سلام عاشق خانواده
نماز و روزه ات قبول باشه
توی چت هاتون با شوهرتون بنویسید "اگه". اگر اشتباه نمیکنم "آگه" مینویسید و همین باعث لو رفتن شما میشه.
خیلی عذر میخوام هی دوست دارم حرف دلمو بنویسم اما همش احساس میکنم شما رو با حرفم ناراحت کنم و پاکشون میکنم اما دوباره مینویسمشون تا بفرستم. نظرمو میزارم و اگه خوب نبود لطفا حذفش کن
خیلی خوب درک میکنم که فشار عصبی نمیزاره شما خودتون باشید و شما رو از خود واقعیتون دور کرده
اما با خوندن تاپیکاتون من بیشتر فکر میکنم شوهرتون مقصر باشه خودتون مقصرید.
شما نتونستید ارضاش کنید از هر لحاظ، براش زنانگی که نکردید مرد بودن رو هم ازش گرفتید.
شما لطیف نیستی شدی مرد. برای همینه یه زن و با شخصیت زنانه جذبش کرده.
وقتی میگه تو چهل سالگی تنهام و خوشبخت نیستم خب شما نتونستید خلاهای زندگیشو پر کنید، هر انسانی نیاز به یه یار داره تا بتونه بقیه عمرشو تنهایی زندگی نکنه.
شما رفتارتون در حد زن 60سالست، باید به رن جوون و پر انرژی باشی.
من خودم زنم اما خیلی راحت خودم افکارمو پسرونه میکنم و میرم تو دنیای پسرونه و فکر میکنم اگر پسر بودم رفتارهای زنونه کدومشون جذبم میکرد و پیداشون میکنم و خودم ازشون استفاده میکنم.
احساس میکنم خیلی منضبطی(انضباط داری)
زندگی زناشویی باید هیجان داشته باشه شما خیلی خشکی.
شوهرت احتیاج داره تنها باشه انقدر گیر نده بهش من پستاتو میخوندم واقعا ناراحت میشدم که چرا انقدر اذیت میکنی هی تا بیدار میشه میره رو مبل میشینه توام بیدار میشی میری رو مبل میشینی تا میره دراز بکشه توام میری فوری پیشش، یکم بزار تنها باشه
با رفتارات شوهرتو دور کردی حالا با چسیندگیت نمیتونی نگهش داری فقط دورترش میکنی.
اصلا بیا دیدتو عوض کن
فکر کن مجبوری با شوهرت توی یه خونه زندگی کنی و شوهرت مردی غریبست اما اصلا نظری به تو نداره ولی تو عاشقشی. برای اینکه بتونی قلبشو تصاحب کنی چیکار میکنی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)