به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 مرداد 94 [ 18:40]
    تاریخ عضویت
    1394-4-19
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    15
    سطح
    1
    Points: 15, Level: 1
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 2.0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خسته ام. سرم بخاطر مشتای شوهرم ورم کرده و داره از درد میترکه. دیگه هیچ توان و انرژی ندارم. از خودم, خدا, خانوادم و همسرم شاکیم.
    ازدواج من ی اشتباه بود, ما وصله هم نبودیم. چهارسال عمر و آرزوها و انرژیم و پای آدمی ریختم که خودخواهی و ی عالم ویژگی بد دیگه خفش کرده
    خیلی تنها و داغونم. بی خوابی شده مزید بر علت. مجبورم هر روز صب تا شب تو خونه باشم. تو این شهر کسی و ندارم. آلپرازولام خوردم هیچ اثری نداشت
    دیگه حتی نق زدنم هم نمیاد. حوصله حرف زدن هم ندارم

    - - - Updated - - -

    هیچ دوسنی برام نمونده. به خانوادم هم نمیخوام چیزی بگم. تو این دنیا اولین و قویترین مسکنم شوهرم بود. از روز اول همیشه احساس میکردم ی جاهای کار میلنگه. خیلی تو این ۴ سال اذیت شدم. اما هیچ وقت از چشم شوهرم ندیدم. کم کم عیباش به چشم میومد هربار ی بجث و دعوا بود اما ازش متنفر نبودم. نمیدونم دوست داشتن بود یا عادت و ترحم. اما همیشه انگیزه و اشتیاق برگشتن داشتم. اولین بار بعد از یک سال از ازدواجمون من و زد مث ی وحشی!
    داداشام میخواستن من طلاق بگیرم اما بابام که خودش این کارس, نه. نهایتا بخشیدمش.
    مفصله بدبختیای من...
    من واقعا بدبخت و احمقم

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط jama نمایش پست ها
    خسته ام. سرم بخاطر مشتای شوهرم ورم کرده و داره از درد میترکه. دیگه هیچ توان و انرژی ندارم. از خودم, خدا, خانوادم و همسرم شاکیم.
    ازدواج من ی اشتباه بود, ما وصله هم نبودیم. چهارسال عمر و آرزوها و انرژیم و پای آدمی ریختم که خودخواهی و ی عالم ویژگی بد دیگه خفش کرده
    خیلی تنها و داغونم. بی خوابی شده مزید بر علت. مجبورم هر روز صب تا شب تو خونه باشم. تو این شهر کسی و ندارم. آلپرازولام خوردم هیچ اثری نداشت
    دیگه حتی نق زدنم هم نمیاد. حوصله حرف زدن هم ندارم

    - - - Updated - - -

    هیچ دوسنی برام نمونده. به خانوادم هم نمیخوام چیزی بگم. تو این دنیا اولین و قویترین مسکنم شوهرم بود. از روز اول همیشه احساس میکردم ی جاهای کار میلنگه. خیلی تو این ۴ سال اذیت شدم. اما هیچ وقت از چشم شوهرم ندیدم. کم کم عیباش به چشم میومد هربار ی بجث و دعوا بود اما ازش متنفر نبودم. نمیدونم دوست داشتن بود یا عادت و ترحم. اما همیشه انگیزه و اشتیاق برگشتن داشتم. اولین بار بعد از یک سال از ازدواجمون من و زد مث ی وحشی!
    داداشام میخواستن من طلاق بگیرم اما بابام که خودش این کارس, نه. نهایتا بخشیدمش.
    مفصله بدبختیای من...
    من واقعا بدبخت و احمقم


    سلام دوست عزیز.
    معلومه تازه واردی و هنوز نحوه کار تالار نیومده دستت...
    اینجا هر کسی برای خودش یک تاپیک داره و استرارتر با ایجاد تاپیک (مشکل - درخواست راهنمایی - همدردی و ... ) پیگیر مسئله خودش میشه.
    اگه میخایی که بهتر، متمرکز تر و دقیق تر (چون اولین پستی که زدین بیشتر بیان شرح حال اکنون شما هست) پیگیر مشکلتون باشین حتما یک تاپیک با عنوان مناسب و شرح حال و شرایط زندگیتون بنویسین تا اعضاء بهتر بتونن راهنمایی یا حداقل باهات همدردی بکنن ..
    اینجا همه مشکل دارن فک نکن همه تو زندگی خوش بحالشون هست. ینی یکی از الزامات زندگی روبرو شدن با مشکلات هست و لذت آن در نحوه صحیح برخورد با مشکل و مدیریت شرایط هست.

    برای ایجاد تاپیک اول برو درگیری و اختلاف زن و شوهر بعد ارسال موضوع جدید رو بزن

    موفق باشی


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.