سلام
وای عاشق خانواده حالا که فهمیدی چقدر شوهرت کمبود داره حالا میخوای چکار کنی فعلا هیچ تصميمي نگیر شاید خدا کنه مشاورا بيانو راهنمایی کنن
خواهرم حالا که شروع کردی همین جوری ادامه بده و آروم پیش برو زیاده روی نکن احساساتیم نشو ببین شوهرت با مخاطباش تا کجا پیش می ره ولی عزیزم این زمان میبره آروم آروم برو جلو تموم چیزایی و که میخوای از زیر زبونش بکش بیرون
متاسفم عزیزم ن برای تو واسه شوهرت و واسه تموم مردايي که تا این حد کمبود دارن
عزیزم تو تمام تلاشتو کردی اصلا خود خوری نکن و آرامش داشته باش تموم راههايي که باید واسه درست شدن زندگیت ميرفتيو امتحان کردی ناامید نشو خدا طرف توئه عزیزم
به خدا می سپارمت








علاقه مندی ها (Bookmarks)