به نظرم من میتونید کاری کنید که احساس کنه اصافه هست .مثلا غذا درست نکنید یا بگید ما قصد سفر داریم اونم دونفره.خواهرتون مشکلی نداره؟شاید این رفتاراش نشونه چیزی باشه.
باید توی یک وضعیتی باشه که یک مدت تنها باشه تا قدر محبت های شمارو بدنه.یا ممکنه اگر شاغل شه خوب شه.من و خواهرمم همینطوری بودیم از وقتی سر کار رفت هم طرز فکرش عوض شد و هم خیلی بهتر شد.قدرشناسیش بهتر شده








علاقه مندی ها (Bookmarks)