به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-26
    نوشته ها
    249
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 327 در 165 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام اقا شهاب خوشحالم که عضو همدردی شدید
    اینطور که مشخصه شما میخواید فقط به اون برسید مثل مسافری که راه رو نمیبینه چشماش بسته وفقط به هدف فکر میکنه شما دارید بسیار احساسی برخورد میکنید اون دختررهمجنس منه وصحبتام راجبش نشان از حس بد نسبت به اون نداره
    اون دختر شرایطی داره که حتی یکیش میتونه یه پسر پشیمون کنه اولا اینکه سنش دوسال از شما بزرگتره و وقتی گفته نسبت بهتون کشش جنسی نداره احتمالا ناشی از اینه خیلیا فکر میکنن که سن بیشتر برای پسرا مهمه که زنشون کوچیکتر باشه ولی چیزی که بسیار مهمه اینه که زنا اکثر به مردی کوچیکتر از خوشون نمیتونن تکیه کنن احساس میکنن اون بچه است ونمیتونه اونهارو اداره کنه توانایی لازم برای زندگی نداره وزن باید تکیه مرد بشه واین اصلا مسیله ای نیست که ساده ازش گذشت شما باید به فکر اینده هم باشید اون همیشه یدختر ۲۷ساله نمیمونه شکسته میشه رنجور میشه وممکنه توی
    فامیل یا اشنا یا توی خیابون از کنارشما بودن ازار ببینه
    دوم مشکل دوست پسر ایشون که شما با گذشته وپاکی خودتون خیلی راحت ازش گذشتید واینکه ایشون همچنان با اونه واصلا براتون مهم نیست
    سوم تفاوت های فرهنگی که خود اون دختر هم اشاره کرده واینکه شما یک خانواده مذهبی هستید و شما روی این تفاوت هم دارید راحت پا میزارید که بسیار مسیله مهمیه وبه تنهایی میتونه یه زندگی رو بپاشونه

    چهارم اینکه اون خانم خیلی به شما علاقه واحساس تملک نداره چون به راحتی خواهرشو به شما پیشنهاد میده

    پنجم مشکل اختلال ایشون که احتمالا از نوع اول و شدیدش هست چون بستری شدند ومعلومه درمان کامل نشدن خب با این خانم نمیشه راحت زندگی کرد

    بهتون پیشنهاد میکنم بخش منطقتون رو فعال کنید چشماتون باز کنید وانقدر کورکورانه جلو نرید این خانم خیلی مورد مناسبی برای شما نیست وهردو میتونید ازدواج موفق تری داشته باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر جوان تشکرکرده اند .

    shahab2 (دوشنبه 15 تیر 94), همت 1400 (دوشنبه 02 شهریور 94), آرامش باران (چهارشنبه 17 تیر 94), اقای نجار (دوشنبه 02 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس وارفتگی و عدم توان تصمیم گیری
    توسط faryad_681 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 09 اردیبهشت 96, 11:03
  2. ناتواني در تصميم گيري خانواده دختر
    توسط mohammadee در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 اسفند 94, 17:01
  3. نداشتن توانایی تصمیم گیری
    توسط gharibeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 92, 13:34
  4. +توان تصمیم گیری
    توسط mersad32 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 07:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.