سلام اقا شهاب خوشحالم که عضو همدردی شدید
اینطور که مشخصه شما میخواید فقط به اون برسید مثل مسافری که راه رو نمیبینه چشماش بسته وفقط به هدف فکر میکنه شما دارید بسیار احساسی برخورد میکنید اون دختررهمجنس منه وصحبتام راجبش نشان از حس بد نسبت به اون نداره
اون دختر شرایطی داره که حتی یکیش میتونه یه پسر پشیمون کنه اولا اینکه سنش دوسال از شما بزرگتره و وقتی گفته نسبت بهتون کشش جنسی نداره احتمالا ناشی از اینه خیلیا فکر میکنن که سن بیشتر برای پسرا مهمه که زنشون کوچیکتر باشه ولی چیزی که بسیار مهمه اینه که زنا اکثر به مردی کوچیکتر از خوشون نمیتونن تکیه کنن احساس میکنن اون بچه است ونمیتونه اونهارو اداره کنه توانایی لازم برای زندگی نداره وزن باید تکیه مرد بشه واین اصلا مسیله ای نیست که ساده ازش گذشت شما باید به فکر اینده هم باشید اون همیشه یدختر ۲۷ساله نمیمونه شکسته میشه رنجور میشه وممکنه توی
فامیل یا اشنا یا توی خیابون از کنارشما بودن ازار ببینه
دوم مشکل دوست پسر ایشون که شما با گذشته وپاکی خودتون خیلی راحت ازش گذشتید واینکه ایشون همچنان با اونه واصلا براتون مهم نیست
سوم تفاوت های فرهنگی که خود اون دختر هم اشاره کرده واینکه شما یک خانواده مذهبی هستید و شما روی این تفاوت هم دارید راحت پا میزارید که بسیار مسیله مهمیه وبه تنهایی میتونه یه زندگی رو بپاشونه
چهارم اینکه اون خانم خیلی به شما علاقه واحساس تملک نداره چون به راحتی خواهرشو به شما پیشنهاد میده
پنجم مشکل اختلال ایشون که احتمالا از نوع اول و شدیدش هست چون بستری شدند ومعلومه درمان کامل نشدن خب با این خانم نمیشه راحت زندگی کرد
بهتون پیشنهاد میکنم بخش منطقتون رو فعال کنید چشماتون باز کنید وانقدر کورکورانه جلو نرید این خانم خیلی مورد مناسبی برای شما نیست وهردو میتونید ازدواج موفق تری داشته باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)