سلام
دوست عزیز آزردگی شما از دوستان را که متأسفانه علیرغم تأکید براینکه نباید چنین رفتاری با مراجع داشته باشندباز هم تکرار می کنند را می فهمم و من از این بابت به عنوان مدیری در این سایت عذرخواهم . اما دلم میخواد به شما بگم که همین خود یک فرصت برای تمرین سعه صدر هست . سعه صدر در برابر واکنش هایی که در دنیای غیر مجازی هم قطعاً با آن مواجه می شوید چون همه ما قبل از دنیای مجازی متعلق به دنیای غیر مجازی هستیم و لذا اگر همینجا تمرین کنید که در مقابل اینگونه واکنش ها صبور باشید و آشفته نشوید در مواجهه با برخوردهای دنیای غیر مجازی فشارهای زیادی را که پیش از این متحمل شده اید را نخواهید داشت و لذا با فراغت بال به زندگیتان و فعال کردن پتانسیل بسیار بالای خوشبختی در آن خواهید پرداخت








. زندگی شماپتانسیل اعجاب انگیزی برای خوشبختی و حتی فضایی رومانتیک دارد اگر دریابی و خوب توجه کنی و طلاق را فعلاً از ذهنت دور کنی و اول در پی این باشی که آیا ممکن هست زندگیت را رضایت بخش کنی ؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)