به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آذر 01 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1393-11-19
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    9,758
    سطح
    66
    Points: 9,758, Level: 66
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    20

    تشکرشده 104 در 58 پست

    Rep Power
    33
    Array
    دیگه روشم رو عوض کردم. هر چی با روش درست جلو رفتم اوضاع بدتر شد. البته الان بی احترامی نمی کنم ولی سعی می کنم جراتمند و با قدرت، بدون پرخاش و توهین رفتار کنم. هر چی به تاریخ دادگاه نزدیک می شیم هر دوتامون تحت فشاریم. مخصوصا خانومم.
    تو این چند روز خیلی دیر وقت رفتم خونه. یه بار گفت چرا دیر می یای، گفتم واسه اینکه تو راحت باشی. من وقتی خونه ام تو می ری اتاق. می خوام اذیت نشی بیا بیرون راحت باش. من که برات مهم نیستم چرا باید زود بیام؟
    گفتم تو خیلی خوبی کردی در حقم. ولی همه رو زدی خراب کردی. خیلی اشتباه کردی مهریه گذاشتی اجرا و منو پیش خانوادت و همه فامیل خراب کردی. خلاصه حسابی بهش غر زدم. چرا با پدرت دست به یکی کردید که اون حرفا رو بهم بزنه. اونم گفت پدرم عصبانی بوده یه چیزی گفته . ما دست به یکی نکردیم. گفت تو و خانوادت منو اذیت کردید. تو خونه پدرم هرچی می خواستم می خریدم ولی الان سختی کشیدم. دوباره همون حرفای قبل رو زد و منم گفتم قبول دارم اشتباهاتی داشتم ولی تاوان اشتباهات من در این حد نبوده. دیگه چیزی نگفت. بعدش گفت حالا بیا درست رفتار کنیم. چه طوری از هم جدا بشیم؟
    منم گفتم چون تو اذیت می کنی منو، آبروی منو بردی همه جا، من چیزی واسه از دست دادن ندارم. گفتم اول باید نشون بدی رفتار درست انجام می دی (دیگه نگفتم باید شکایتت رو پس بگیری ولی خودش فهمید) بعد با هم تصمیم می گیریم. گفتم چرا بچه بازی در میاری؟ چرا آبروی منو بردی؟ گفتم تو حق نداری جای من تصمیم بگیری. (زدم به سیم آخر جرات مندی. تا کی بزارم حق به جانب باشه. پیش خودم گفتم بزار یه کم اون عذاب وجدان بگیره. من چندماهه تلاش می کنم ولی ارزش قائل نیست).
    گفت من نمی خوام اذیت بشی. مهریه هم نمی خوام. بیا بریم جدا بشیم. منم گفتم این تصمیم تو هستش. تصمیم من این نیست. من دلیل کافی واسه جدا شدن ندارم. بعدش هم آبروی منو بردید. چه دلیلی داشتید واسه کاراتون؟ دلت خنک شد؟ گفتم خواهش می کنم بیشتر از این اذیتم نکن و جای من تصمیم نگیر. گفتم من نمی خوام به زور باهام زندگی کنی و اینو می فهمم که زندگی زورکی نیست. ولی چون درست رفتار نمی کنی و می خوای منو تحت فشار بزاری، منم نمی تونم درست تصمیم بگیرم. آخر قصه هم برام مهم نیست فوقش می رم زندان یا مرگ در انتظارمه چون بابات تهدید کرده می کشیمت.
    خلاصه چند روز نه تو خونه غذا خوردم نه باهاش حرف زدم.
    دعا کنید زندگیم درست بشه. دلم نمی یاد کم بیارم. باور کنید بعدا نمی تونم خودم رو واسه این شکست قانع کنم. می خوام اگه خدای نکرده از هم جدا شدیم، با ترس و تهدید، تسلیم نشده باشم. دارم از یه روش دیگه می رم جلو. به نظرتون تو این چند روز مونده به دادگاه و تو این چند هفته که قراره باهم تو یه خونه باشیم، (چون مهلت اجاره خونمون 10 روز پیش تموم شده و یک ماه از صاحب خونه فرصت گرفتم و بعید می دونم باهام تو خونه جدید بیاد) چه رفتاری داشته باشم؟
    ویرایش توسط tanhaye93 : شنبه 09 خرداد 94 در ساعت 08:23

  2. 2 کاربر از پست مفید tanhaye93 تشکرکرده اند .

    مهدی سبز95 (شنبه 09 خرداد 94), بی نهایت (شنبه 09 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  3. خداوند تو را دوست دارد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 19:05
  4. +تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی
    توسط dar_tabe_zarde_khazan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 اسفند 87, 01:51
  5. يه دوست خوب تو دانشگاه يا هرجاي ديگه؟
    توسط کنجکاو در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 شهریور 87, 08:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.