احتمالا خانمتون رفته به خانوادش گفته که شما اذیتش میکنین اونا هم گفتن که هر وقت خواست اذیت کنه زنگ بزن تا ما بیام که اون ماجرا پیش اومد. برادر عزیر اینقدر ضعیف عمل نکن. بخودت بیا. بهترین کار اینه که بری یه وکیل بگیری، مطمئن باش اونا همین کارو کردن. خیلی راحت با دوتا ماده و تبصره حکم جلبتو میگیرن. اونوقت باید بدست و پاشون بیوفتدی خدایی نکرده. برای همین تا دیر نشده اقدام کن. خانمت ازت دلگیره. دنبال این نباش که چرا و چطور اینجوری شد الان باید فکر چاره باشی تا اوضاع خودت بدتر نشه. اگه بخوای همینجوری پیش بری کسی دیگه جواب پست هاتو نمیزاره. چون ظاهرا خیلی ضعیف عمل میکنین. طبق نظر وکیل پیش برو. هی نگو برم با خواهرش حرف بزنم که شاید درست شه. اونا اگه اهل منطق بودن که زودتر جلو دخترشونو میگرفتن. مطمئن باشید اونا دخترشونو بهتر از شما میشناسن پس برای حالگیری شما هم شده میرن شکایت میکنن، آبروتون میره. پس دست بکار شید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)