برای شروع تغییر از همین لحظه پیشنهاد من اینه نام کاربریتو که پر از ناتوانی و انفعال و یاس و افسردگیه عوض کنی . یه اسم مثل شروع دوباره یا هر اسم دیگه ای که انرژی بخش باشه برای خودت انتخاب کن. پسر باهوشی هستی و خودت گفتی که افسردگی داری. هر دردی یه درمانی داره. علاج افسردگی هم دهها ساله که شناخته شده باید بری دکتر و دارو بخوری . تا می تونی باید ورزش کنی یا کار یدی انجام بدی. موسیقی شاد گوش کنی. با دوستات چرت و پرت بگی و بخندی . مطالعه کنی بخصوص احوال بزرگانی که در عرصه علم و هنر شناخته شده هستند و با تلاش و کوشش از شاخصین هر زمان هستن. گفتی که خیالپردازی می دونی که یکی از شرطهای نویسنده شدن تخیله پس بجنب. این حرفهایی هم که می زنی ببخش اگه تند می گم ریشش در تنبلیه . تو از بی دردی داری مینالی حالا که به این سایت اومدی یه نگاه به نوشته ها و تاپیکها بنداز ببین زندگی واقعی چیه و مردم با چی دست و پنجه نرم می کنند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)