سلام برادر من
منم واسه ناراحتی هایی که داشتم یه مدت کم صحبت شدم این خیلی حس بدیه
بیا از بالا خودتو ببین ،فکر کن فیلمه
به اون شخص (خودت) توصیه ایی که داری بازم اینه؟؟؟
خودت برای خودت ارزش قایل شو ، خودتو دوست داشته باش ، مهم باش برای خودت ، برای که خودت خوشحال کنی لباسو عطر بخر
اینها رو برای کسی انجام بده که خیلی برات مهم هست(خودت)
برای خوشحال کردن خودت تلاش کن
شاید اولش سخت باشه ، ولی انجام بده ، اوایل اداشو در بیار
برادر من ، جونت مال تو هست ، میخوای پولش کنی بدیش بقیه؟؟؟
سعی کن اول ارتباطات های بهتر و بیشتری برقرار کنی ، با کسی ارتباط داشته باش که روحیه خوبی داری ،خیلی روت تاثیر میزاره
نگو ول کن
نگو حوصله ندارم
خودت به خودت کمک کن لطفا
خودت بهتر از هر کسی میتونی این کار رو کنی
منتطرم تا چند روزه اینده کاراییی رو که واسه خودت کری فهرست وار بزاری
منتظرت هستم برادر مجازی








علاقه مندی ها (Bookmarks)