سلام
من نه روانشناسم نه در اون حدی هستم که خیلی بتونم بهت کمک کنم چون خودم پر از مشکلاتم
ولی چندتا سوال دارم . فکر میکنی چرا تنهایی ؟ دوستی که بتونی باهاش تفریح داشته باشی نداری؟ غیر از دانشگاه رفتن چیکار میکنی ؟ رشتت چیه آیا بهش علاقه داری ؟ اهل ورزش ، مطالعه یا تفریحات سالم دیگه نیستی ؟
تو فقط 20 سالته . خیلی زوده واسه خودکشی و این حرفا :)))








علاقه مندی ها (Bookmarks)