سلام داداش خوبم، داداش منم هم سن شماست، به نظر من شما باهوش هستی چون توی انتخاب پایان خوب هم گرینه های جالبی به ذهنت رسیده که یه ادم باهوش به ذهنش میرسه، منم گاهی خیلی به خودکشی فکر میکردم مخصوصا وقتی همسن شما بودم ، من هم توی دوران دبیرستانم به شدت خجالتی و منزوی شدم و به مرگ زیاد فکر میکردم، پس بدون همه ادم ها این حال و هوای الان شما رو تجربه کردن و میکنند و تنها نیستی، من میگم به نطرت خودکشی سخت تره یا خودخوشی؟ خود خوشی سخت تره ولی کسی که جرات فکر کردن به خودکشی رو داره یا بهش فکر میکنه یعنی توانایی انجام کارهای سخت رو داره ها... یه کم فکر کن خوردن سیانور و زجرهای وحشتناک بعدش سخت تره یا سعی کنی که خود خوشی کنی و توی لجظه زندگی کنی؟ داداش گلم بزار ساده بگم شما مرد هستی ها پس فردا باید تکیه گاه یه دختری بشی که دلش سایه یه مرد میخواد، میدونی من همیشه دوست داشتم پسر بودم نه دختر... باور کن اگه همت کنی اگه یه یا علی بگی و برنامه ریزی کنی همه چی درست میشه... من به عنوان یه دختر از جانب اون دختری که شما سهمش هستی و قزاره تکیه گاهش باشی میگم باید با تمام وجودت و با همه مشکلات ات زندگی کنی و رسالت خودت رو به عنوان یه انسان و یه مرد باهوش به خوبی انجام بدی... موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)