
نوشته اصلی توسط
mehdi60-0
سلام خواهر من بنده نه از شما نه شخص دیگه ای طلب کار نیستم من خودم تو16 سال نتونستم شخصیت این خانم را تحلیل کنم چه به رسه به شما که قصد یاری وکمک دارین من خود ادم بی ازار و بدون تهیج وریسک هستم که فقط قصدم زندگی بر اساس اصول وقواعد اسلامی هستم که در ان برای هر شخص چه مذکر وچه مونث قانون وقواعد تعریف شده هست نه من قصد زور گوئی و اجبار دارم. من فقط می گویم وظیفه شما به عنوان یک زن این هست وبعنوان یک مرد وظیفه من این هست شما بعنوان یک زن وظیفه دارین وظایف خود را انجام دهید وچنانچه من بعنوان یک مرد به وظایف خود عمل نکردم تو گوش من بزنید حال ازشما خواهر عزیز سئوال می کنم شما بدون اجازه شوهرتان 48 خانه خودرا به بهانه مریضی مادر ترک کنید ودر بیمارستان پیش مادر تان بمانید انهم شوهری که برای رفتن به انسر دنیا اجازه میدهد فقط کافیست که بگویید واجازه بگیریدشوهرتان در مقابل شما چه تصمیمی و چه عکس العملی باید داشته باشد و بخاطر این عمل انجام شده حتی حاظر به عذر خواهی نباشید حرف بسیار است ومن حوصله زیادی ندارم شما در پست بالا فرمودین که کارهای خانه وظیفه زن نیست پس وظیفه یک زن خانه دار در زندگی چیست ایا وظیفه یک زن خانه دار عذر می خوام بیسواد فقط خرج پول شوهر هست شوهری که بلد نبوده پول خود را خرج کند این خانم را برای خرج پولهای خود اورده زنی که حتی بچه اوردنش از روی تصمیم خود باشد ادمی که هیچی نمی داند ولی فکر می کند همه چی را می داندبااین شخص چگونه باید رفتار کرد من ازشما دوست عزیز عذر خواهی می کنم از فردا مرحله به مرحله توضیح خواهم داد از دوستان صاحب نظر خواهش می کنم به مابپیودند در ضمن الان بیش از یک ماه است که باهم حرف نمی زنیم کلا نهار وشام تعطیل لباس ونظافت تعطیل فقط نگران بچه هایم هستم ودلم به حالشان واقعا میسوزد
علاقه مندی ها (Bookmarks)