به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1392-4-01
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,528
    سطح
    22
    Points: 1,528, Level: 22
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خواهر من بنده نه از شما نه شخص دیگه ای طلب کار نیستم من خودم تو16 سال نتونستم شخصیت این خانم را تحلیل کنم چه به رسه به شما که قصد یاری وکمک دارین من خود ادم بی ازار و بدون تهیج وریسک هستم که فقط قصدم زندگی بر اساس اصول وقواعد اسلامی هستم که در ان برای هر شخص چه مذکر وچه مونث قانون وقواعد تعریف شده هست نه من قصد زور گوئی و اجبار دارم. من فقط می گویم وظیفه شما به عنوان یک زن این هست وبعنوان یک مرد وظیفه من این هست شما بعنوان یک زن وظیفه دارین وظایف خود را انجام دهید وچنانچه من بعنوان یک مرد به وظایف خود عمل نکردم تو گوش من بزنید حال ازشما خواهر عزیز سئوال می کنم شما بدون اجازه شوهرتان 48 خانه خودرا به بهانه مریضی مادر ترک کنید ودر بیمارستان پیش مادر تان بمانید انهم شوهری که برای رفتن به انسر دنیا اجازه میدهد فقط کافیست که بگویید واجازه بگیریدشوهرتان در مقابل شما چه تصمیمی و چه عکس العملی باید داشته باشد و بخاطر این عمل انجام شده حتی حاظر به عذر خواهی نباشید حرف بسیار است ومن حوصله زیادی ندارم شما در پست بالا فرمودین که کارهای خانه وظیفه زن نیست پس وظیفه یک زن خانه دار در زندگی چیست ایا وظیفه یک زن خانه دار عذر می خوام بیسواد فقط خرج پول شوهر هست شوهری که بلد نبوده پول خود را خرج کند این خانم را برای خرج پولهای خود اورده زنی که حتی بچه اوردنش از روی تصمیم خود باشد ادمی که هیچی نمی داند ولی فکر می کند همه چی را می داندبااین شخص چگونه باید رفتار کرد من ازشما دوست عزیز عذر خواهی می کنم از فردا مرحله به مرحله توضیح خواهم داد از دوستان صاحب نظر خواهش می کنم به مابپیودند در ضمن الان بیش از یک ماه است که باهم حرف نمی زنیم کلا نهار وشام تعطیل لباس ونظافت تعطیل فقط نگران بچه هایم هستم ودلم به حالشان واقعا میسوزد

  2. 2 کاربر از پست مفید mehdi60-0 تشکرکرده اند .

    morteza2487 (دوشنبه 28 اردیبهشت 94), کمال (یکشنبه 13 اردیبهشت 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 96 [ 12:07]
    تاریخ عضویت
    1393-6-03
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    3,765
    سطح
    38
    Points: 3,765, Level: 38
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    1

    تشکرشده 64 در 43 پست

    Rep Power
    29
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdi60-0 نمایش پست ها
    سلام خواهر من بنده نه از شما نه شخص دیگه ای طلب کار نیستم من خودم تو16 سال نتونستم شخصیت این خانم را تحلیل کنم چه به رسه به شما که قصد یاری وکمک دارین من خود ادم بی ازار و بدون تهیج وریسک هستم که فقط قصدم زندگی بر اساس اصول وقواعد اسلامی هستم که در ان برای هر شخص چه مذکر وچه مونث قانون وقواعد تعریف شده هست نه من قصد زور گوئی و اجبار دارم. من فقط می گویم وظیفه شما به عنوان یک زن این هست وبعنوان یک مرد وظیفه من این هست شما بعنوان یک زن وظیفه دارین وظایف خود را انجام دهید وچنانچه من بعنوان یک مرد به وظایف خود عمل نکردم تو گوش من بزنید حال ازشما خواهر عزیز سئوال می کنم شما بدون اجازه شوهرتان 48 خانه خودرا به بهانه مریضی مادر ترک کنید ودر بیمارستان پیش مادر تان بمانید انهم شوهری که برای رفتن به انسر دنیا اجازه میدهد فقط کافیست که بگویید واجازه بگیریدشوهرتان در مقابل شما چه تصمیمی و چه عکس العملی باید داشته باشد و بخاطر این عمل انجام شده حتی حاظر به عذر خواهی نباشید حرف بسیار است ومن حوصله زیادی ندارم شما در پست بالا فرمودین که کارهای خانه وظیفه زن نیست پس وظیفه یک زن خانه دار در زندگی چیست ایا وظیفه یک زن خانه دار عذر می خوام بیسواد فقط خرج پول شوهر هست شوهری که بلد نبوده پول خود را خرج کند این خانم را برای خرج پولهای خود اورده زنی که حتی بچه اوردنش از روی تصمیم خود باشد ادمی که هیچی نمی داند ولی فکر می کند همه چی را می داندبااین شخص چگونه باید رفتار کرد من ازشما دوست عزیز عذر خواهی می کنم از فردا مرحله به مرحله توضیح خواهم داد از دوستان صاحب نظر خواهش می کنم به مابپیودند در ضمن الان بیش از یک ماه است که باهم حرف نمی زنیم کلا نهار وشام تعطیل لباس ونظافت تعطیل فقط نگران بچه هایم هستم ودلم به حالشان واقعا میسوزد
    سلام من مطلب ها و درد دل های شما رو خوندم ، نمیدونم حرفهایی که میخوام بهتون بگم چقدر تاثیر داره تلاشم بهبودی زندگی شماست
    1 - اولین اشتباه شما برچسب زدن به همسرتونه متاسفانه تو هر یه جمله تون هزار جور برچسب به خانومتون زدید ؟ چرا ایشون رو بیسواد خطاب می کنید ؟ یا ایشون رو به اینکه هیچی نمیدونه متهم می کنید ریشه این تفکرتون چیه ؟ حتی اگه بیسواد باشند شما دارید نداشته هاشو تو سرش می زنید و مطمئنا توی بحث هاتونم ایشون رو تحقیر می کنید ، خانمی که تحقیر بشه خوار بشه حس کنه وجودش تو زندگی برای هیچکس مهم نیست دست به سیاه و سفید نمیزنه چون انگیزه نداره ولی وقتی تشویق میشه حمایت میشه از جون و دلش مایه میذاره چون امید داره چون میدونه مهمه ، چرا ایشون رو خانومم خطاب نمیکنیدو مدام می گید زنی که ... ایشون خانم شما هستن ، مگه زمانی که باهم عهد و پیمان بستید ایشون جزئی از شما نشدند و همچنین شما ؟ ایشون تکه ای از وجودتون هستند در واقع زن و شوهر آیینه هم هستند خیلی رفتارها رو ازهم یاد میگیرند برای همینه که میگن همو تکمیل میکنند متاسفانه بعضی هامون بد داریم همسرانمون رو تکمیل می کنیم به جایی میرسونیم که دل زدگی پیش میاد در واقع تخریب می کنیم ...
    2 - مورد دوم اینکه همش از حقوق و وظایف زن ومرد می گید قرار نیست ما ادمها پیرو یه قانون باشیم و حتما بهش عمل کنیم از خودگذشتگی شرط اوله یه زندگی مشترکه ، دیدتون اشتباهه ، زندگی مشترک معامله نیست که بگید حتما باید به وظیفه اش عمل کنه پس همکاری و مشارکت کجای زندگیه ؟ فرض کنید شما سرماخوردگی شدیدی بگیرید و واقعا نتونید برید محل کارتون . یعنی باید سرزنش بشید چون نتونستید به وظیفه تون عمل کنید ، برای بعضی قانون هاتون تبصره هم بذارید ...
    3 - من حس میکنم کمی توقعتون زیاده ، اگه سطح توقع هاتونو کم کنید راحت تر با مشکلات کنار میاید .
    میشه لطف کنید خوبی ها و بدی های خودتون رو دسته بندی کنید و همچنین همسرتون ؟

  4. 2 کاربر از پست مفید mahsa21 تشکرکرده اند .

    rayehe (چهارشنبه 16 اردیبهشت 94), گیسو کمند (دوشنبه 14 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ولخرجی و دست و دلبازی بیش از حد همسر
    توسط dorsa6999 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 فروردین 95, 14:20
  2. خساست همسرم و لجبازی نسبت به نیازهای من
    توسط mordad در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 02 خرداد 93, 20:11
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. عشق رازی است مقدس
    توسط eferia در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 اردیبهشت 88, 09:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.