به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 94 [ 18:21]
    تاریخ عضویت
    1393-12-14
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    386
    سطح
    7
    Points: 386, Level: 7
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست خوبم سوگند بابت راهنماییت ممنونم.
    آقای reza از شما هم بینهایت سپاسگزارم.
    از خواستگاری سنتی میترسم چون دوست ندارم از طرف پسر پس زده بشم. خوبی خواستگاری مستقیم به اینه که مطمئنی که طرف از ظواهر و اخلاق ظاهری دختر خوشش اومده.
    از طرفی من بارها دیدم مواردی که خواستگاری سنتی بوده و پسر هم پذیرفته اما بعدها چون انتخاب خودش نبوده شروع کرده به بهانه گیری و عیب جویی.
    درباره شاغل بودن هم مادر من معتقد هست که من تافته جدا بافته هستم و باید شغل خوب دولتی داشته باشم
    همین امروز با من بحث میکردن که اگر شغل مناسب نداشته باشی کسی سراغت نمیاد!
    دوستان واقعا اینطوریه؟ به خدا قسم من به اندازه یه پسر هم سن خودم دارم برای پیدا کردن شغل زجر میکشم و تلاش میکنم.من معتقدم اگر مردی منو به خاطر حقوق و شغلم بخواد بهتره که ازدواجی هم نباشه.
    کلا فشار خانواده در این مورد به من زیاده من دلیل حساسیتم رو در این مورد فشار خانواده می دونم.
    آقای رضا من اون آگهی فراگیر رو دیدم اما همه سمت هایی که با رشته من مرتبط هستن در تهران هستن و ما ساکن شهرستانیم و من متاسفانه انتخاب محدودی دارم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط آلوچه نمایش پست ها
    دوست خوبم سوگند بابت راهنماییت ممنونم.
    آقای reza از شما هم بینهایت سپاسگزارم.
    از خواستگاری سنتی میترسم چون دوست ندارم از طرف پسر پس زده بشم. خوبی خواستگاری مستقیم به اینه که مطمئنی که طرف از ظواهر و اخلاق ظاهری دختر خوشش اومده.
    از طرفی من بارها دیدم مواردی که خواستگاری سنتی بوده و پسر هم پذیرفته اما بعدها چون انتخاب خودش نبوده شروع کرده به بهانه گیری و عیب جویی.
    درباره شاغل بودن هم مادر من معتقد هست که من تافته جدا بافته هستم و باید شغل خوب دولتی داشته باشم
    همین امروز با من بحث میکردن که اگر شغل مناسب نداشته باشی کسی سراغت نمیاد!
    دوستان واقعا اینطوریه؟ به خدا قسم من به اندازه یه پسر هم سن خودم دارم برای پیدا کردن شغل زجر میکشم و تلاش میکنم.من معتقدم اگر مردی منو به خاطر حقوق و شغلم بخواد بهتره که ازدواجی هم نباشه.
    کلا فشار خانواده در این مورد به من زیاده من دلیل حساسیتم رو در این مورد فشار خانواده می دونم.
    آقای رضا من اون آگهی فراگیر رو دیدم اما همه سمت هایی که با رشته من مرتبط هستن در تهران هستن و ما ساکن شهرستانیم و من متاسفانه انتخاب محدودی دارم.
    بی عرضه بودن رو مصرف کننده صرف بودن و سربار شوهر بودن معنی میکنم.حس میکنم اگر استقلال مالی نباشه به من زور میگه احتمالا...
    اگر پسر منو نپسنده حالا به هر علتی چه چهره چه برخورد اولیه چه اقتصادی و ... من اعتماد به نفسم و کاملا از دست میدم و از اون بدتر اینکه مادرم نابودم میکنه با حرفا و کنایه هاش.
    اگر از چیزی خوشش نیاد که قابل تغییره من ناراحت نمیشم.اما اگر از چیزی ایراد بگیره که دست من نیست واقعا خورد میشم.
    من تا حالا یک مراسم خواستگاری هم نداشتم و نمیدونم اصلا برام قابل لمس نیست واقعا میترسم.
    اینکه چی بپوشم؟ چی بگم؟
    گاهی وقتا میگم کاش با یه نفر دوست بودم بعد با همون ازدواج می کردم چون اینطور دیگه مطمئن بودم که همه چیز منو میدونم و میخواد و من دیگه نگرانی نداشتم

  2. 2 کاربر از پست مفید آلوچه تشکرکرده اند .

    m.reza91 (دوشنبه 17 فروردین 94), نادیا-7777 (دوشنبه 17 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگارم مناسبه و دوسش دارم اما از راه دور زندگی کردن میترسم
    توسط گلی جون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 اسفند 94, 10:39
  2. از ازدواج میترسم. با ناراحتی و گریه های مادرم چه کنم
    توسط میشکا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 خرداد 94, 22:45
  3. از ازدواج سنتی میترسم
    توسط Alisa1990 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 12:27
  4. خسته ام میترسم کمکم کنید
    توسط samane1234 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 تیر 90, 17:33
  5. +خانما شما چیکار کردید پسرا میترسن حتی ازتون خواستگاری کنن
    توسط iman_1362 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 19 مرداد 87, 20:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.