
نوشته اصلی توسط
آلوچه
دوست خوبم سوگند بابت راهنماییت ممنونم.
آقای reza از شما هم بینهایت سپاسگزارم.
از خواستگاری سنتی میترسم چون دوست ندارم از طرف پسر پس زده بشم. خوبی خواستگاری مستقیم به اینه که مطمئنی که طرف از ظواهر و اخلاق ظاهری دختر خوشش اومده.
از طرفی من بارها دیدم مواردی که خواستگاری سنتی بوده و پسر هم پذیرفته اما بعدها چون انتخاب خودش نبوده شروع کرده به بهانه گیری و عیب جویی.
درباره شاغل بودن هم مادر من معتقد هست که من تافته جدا بافته هستم و باید شغل خوب دولتی داشته باشم
همین امروز با من بحث میکردن که اگر شغل مناسب نداشته باشی کسی سراغت نمیاد!
دوستان واقعا اینطوریه؟ به خدا قسم من به اندازه یه پسر هم سن خودم دارم برای پیدا کردن شغل زجر میکشم و تلاش میکنم.من معتقدم اگر مردی منو به خاطر حقوق و شغلم بخواد بهتره که ازدواجی هم نباشه.
کلا فشار خانواده در این مورد به من زیاده من دلیل حساسیتم رو در این مورد فشار خانواده می دونم.
آقای رضا من اون آگهی فراگیر رو دیدم اما همه سمت هایی که با رشته من مرتبط هستن در تهران هستن و ما ساکن شهرستانیم و من متاسفانه انتخاب محدودی دارم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)