چگونه به یک رابطه اعتماد کنیم ؟اینو هم بگم نیت من فقط اشنایی برای ازدواجه
1- باید بهشون واضح بگی نیت من آشنایی برای ازدواجه.
2- اگر قبول کرد که آشنایی قراره به این منظور باشه، از مسیر درستش وارد شو.
اگر هم قبول نکرد و سعی کرد توجیه کنه، نمی شه اعتماد کرد.
با گفتن این جمله "قصد من آشنایی برای ازدواجه" هیچ چیز از شخصیت و متانت شما کم نمی شه.
اتفاقا ایشون می فهمند که شما اهل دوستی و بازیچه شدن و باری به هر جهت بودن نیستید و اگر قصد ازدواج داشته باشه براش محترم تر و قابل اعتماد تر می شی
و اگر قصد دوستی داشته باشه می فهمه که کیس مورد نظرش نیستی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)