ما نظرمان را بیان کردیم این شمایی که باید تصمیم بگیرید آشنایی محدود یعنی چی؟اینکه توی یک شهر هستید خیلی خوبه باید دید آیا ایشون قصد ازدواج کردن دارند یا اینکه امکاناتش را دارند یا خود شما اصلا معیاری برای انتخاب شریک زندگیتان دارید؟آیا آمادگی لازم برای تشکیل یک زندگی مستقل را دارید؟
اینکه آشنایی خیلی مختصر و محدود باشه خیلی خوبه ولی بهتره زیر نظر دوتا خانواده باشه و بقول معروف رو باشه رابطه پنهانی به هیچ عنوان توصیه نمیشه و به ضرر شماست.ما میتوانیم با واژگان بازی کنیم ولی نتیجه اش فرقی نمیکند همان میشود.
اگر شناخت دوطرف بصورت کلی باشه این خوبه ولی ادامه دادنش درست نیست.مقالات بالا را لطفا مطالعه کنید مخصوصا
ما قصدا و عمدا چنین روابط عاشقانه ای رو تخریب می کنیم!!!!
تا بهتر متوجه منظورمان بشوید.
میشه یکم در مورد خودت و معیارهایی که داری بیشتر بنویسی تا بهتر و بیشتر با شما آشنا بشویم؟
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)