آقا آرش شما خیلی دوستش دارید و مطمئنید که بدون اون حتی شاید خود کشی کنید ، درسته؟ اینو گفتم چون مطمئنم این حسو دارید برادر من خواهش میکنم التماست میکنم تصمیمی که میخوای 5 سال دیگه بعد از اینکه پولت کارت اعتبارت شخصیتت آبروت احساست غرورت از بین رفت بگیری الان بگیر خواهش میکنم امیدوار به درست شدن این خانوم نباش خواهش میکنم گول چرب زبونیو درست میشه و دلایلی که براتون میاره رو نخورید من خواهرم وکیل هستن و مدت طولانی پیش ایشون کار میکردم خیلی مثل شما رو دیدم که پروندشون سالها زیر دست خواهرم بوده و نهایتا نهایتا آخرش طلاق بوده پشیمونی بوده افسوس و آه و حسرت بوده نزار آخرش بگی : راستی پس من چی؟ دلم برای خودم میسوزه چقدر دلم برای خودم تنگ شده ها خواهش میکنم اینو بفهم 2 سال با خودت بجنگی پیروز میشی (2 سال گریه افسردگی رنج مردن از دوریش) اما اگه با زندگیتو خواسته ها و دلبری ایشون بسوزی و بسازی 5 سال نه 10 سال و آخرش شکسته شکست. اینو بفهم
- - - Updated - - -
سلام میشه به موضوع منم یه نظری بندازید ببخشید مجبور شدم اینجا بنویسم
- - - Updated - - -
سلام واحد جان و کوهنورد جان و بقیه دوستان آقای دانشمند میشه بهموضوه منم نظری کنید؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)