آرش جان سلام.
به نمایندگی از بزرگای جمع که من کوچیک همشون هستم بهت خوش آمد میگم.
پسر خوب اصلا به نفعت نیست با این همه مسائلی که مطرح کردی عید بری سر خونه زندگیت.
زنی که از قبل از عروسی این فیلما رو داشته باشه معلوم نیست بعدش چجوری بشه.البته در تخصص من نیست که بخوام اظهار نظر کنم ولی خب چند تا اشکال به تو وارده:
1)سن خودت و همسرت که در انتخابت لحاظ نکردی(سن همسرتون 5 سال!!! بیشتر از خودتونه)
2)بحث مربوط به خانومت که میگی تو جر و بحثا تو سرت میکوبه.چون اون موقع که با اون شرایط قبولش کردی دیگه الان حق اعتراض نداری.
3)مهریه سنگین و شرایط ضمن عقد نامتعارف(حداقل برای من)
4)هم کفو نبودن با همسرت(البته اینجور که از حرفات فهمیدم مثلا شما بحث ارایش کردن و ناخن کاشتن و بقیه کارای همسرت برات ناراحت کننده اس,پس این یعنی تو باهاش مشکل داری)
خیلی ناراحت شدم وقتی ساعت ارسال پستو دیدم(3.53 صبح)معلومه خیلی داغونی که این ساعت بیدار بودی.
خدایا هممونو نجات بده چون پناهی جز تو نداریم








علاقه مندی ها (Bookmarks)