سلام
الان خیلی از دخترها با این تفکرات اشتباه زندگی خودشون رو تباه می کنن بنظر من تصمیمتونو بگیرید و یکبار برای همیشه خودتونو راحت کنید و آینده و خواستگاراتون رو از دست ندید .
اینو هم بگم که بعضی از ما مردها اصلا نیت شما خانومهارو نمی فهمیم چون درست ابراز نمی کنید شاید شما فقط فکر می کنید ایشون به شما علاقه داره ولی ایشون فقط جواب محبتهای شمارو می ده .
موفق و شاد باشید ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)