به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: مشروطی

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود در حلقه ای بی نهایت
    با فراخوانی تابع امید
    و ارسال رشته موفقیت به عنوان خروجی برای تو دوست عزیز.

    سلام

    دوست عزیزم ، مساله ات انچنان که عنوان میکنی لاینحل نیست. امیدوارم راه حلی که میدم واست مفید واقع بشه.

    اولا بگذار سنگ نظرم رو باهات وا بکنم : ببین تهش نمیشه. بیشتر از این که نیست. خب چی میشه؟ یعنی توی جوون با این همه قدرت و استعداد و توانایی های نهفته ، به همین یه مورد داری می بازی؟ نه نمیتونم قبول کنم.

    سربازی :
    فکرشو نکن. دوسال عمرت که هدر میشه. تو بیشترش نکن. بذار فقط دوسال باشه. اگه دانشجو نبودی میگفتم اول سنگ سربازی رو رد کن که جلوی ایده ها و موفقیت هات رو میگیره.
    اما الان کاری که باید بکنی محافظت از چند سالیه که رفتی دانشگاه و واحد هاییه که پاس کردی تا به نتیجه برسونیشون.
    این تنها کاریه که باید بکنی . می بینی ؟ خیلی سادست.

    خب حالا بیا یه کم حرف بزنیم تو یه محیط ارام ذهنی.
    خب حالا دو سه سال زمان داری که به گزینه هایی که پیش روت داری(سربازی ، ارشد ، تجارب کاری) فکر کنی.
    چقدر ؟ دو سه سال. خیلی زمانه مناسبیه. میدونی چرا میگم مناسبه؟ چون من تو همین چند دقیقه بهت اثبات میکنم میشه نتیجه گرفت دیگه چند سال که دیگه جای خود دارد.
    پیشنهاد شخصیم اینه که پس از کارشناسیت بری دنبال سربازیت. ترجیحا همه روش ها رو بگرد شاید اصلا معاف شدی.کفالت ، خواهر ، مادر ،خلاصه تمام قوانین رو چک کن. نشد هم خب میری سربازی. به سلامت.
    خب حالا که می بینی شما حدود چهار پنج سال وقت داری.
    باید بهترین خروجی رو تو این چند سال از خودت بکشی بیرون.
    قبل همه چیز بدون شک چیزی که مهمه اگه گفتی چیه ؟ افرین . زبان انگلیسی. چطوری؟ لینکش توی امضام هست.
    خب کارت مرتبط بارشتت قراره در خصوص تکنولوژی باشه.
    تکنولوژی تو ایران دو شکله :
    یا اچار فرانسه ای.
    یا پیچ گوشتی.
    شاخه مورد نظرت رو انتخاب کن و از طریق منابع انگلیسی(تاکید میکنم انگلیسی !) شروع به اموزش و تمرین و یادگیری کن.
    ببین ! چند سال میتونی راحت ! تمرین کنی.
    حواست باشه از این شاخه به اون شاخه نپری که واسه دانشجوهای کامپیوتر و ای تی بدترین کار همینه.

    خب شما پسر گل بعد سربازیت چی داری؟
    مدرک زبان انگلیسی.
    نمونه کارهای شخصیت که به راحتی میتونی به عنوان رزومه رو کنی و هر کسی رو تحت تاثیر قرار بدی.

    تجارب کوچیکی دارم که بذار بگم یه کم انگیزه بگیری :
    طراحی وب : اگه بدونی چطور باید یاد بگیری ، یه سال زمان واسش کافیه ، بعدش باید یه پارو بخری که پولاتو جارو کنی. مثلا ماهی 4 یا 5 میلیون. چطوری؟ منبع مناسب. کجا کار؟ شرکت ها + کار خصوصی واسه خودت.
    اپلیکیشن اندروید : مثل بالا.
    شبکه : دقیقا شرکت هایی هستن که میدونن تو دانشگاه هیچی یاد نمیدن. فقط میخان دانشجوی کامپیوتر باشی ، بهت میگن خودمون بهت یاد میدیم. تو بیا با ما کار کن.

    دیگه این که ، لطفا نه نیار تو کار. من خودم این کاره ام. اینا رو با چشمهای خودم دیدم و تجربه کردم.رو هوا نیست.

    حواست باشه ، اول درس. بعد بقیه چیزایی که گفتم.

    دوست گلم ، این که واست نظر گذاشتم خیلی واسه خودم ضرر داشت. امیدوارم مفید باشه واست و جدی بگیری.

    پاشو که ایندت شیرین تر از اینه که با حسرت خوردن حیفش کنی.
    پاشو ...

  2. 2 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    alias324 (پنجشنبه 09 بهمن 93), بانوی آفتاب (چهارشنبه 08 بهمن 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1393-11-06
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    87
    سطح
    1
    Points: 87, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    8

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    سلام

    شما گفتید که ترم 5 را تمام کردید و 6 را اغاز کردید. و تا حالا تقریبا 40 واحد پاس کردید. بفرمایید دقیقا چند واحد؟ و ایا واحدهای ترم 5 را هم حساب کردید؟
    ببینید شما می فرمایید که 10 نیمسال. یعنی 10 ترم. و با محاسبه ترم 6 که الانه، شما 5 ترم وقت دارید.
    خب اگه 40 واحد تا حالا کلا پاس کرده باشید و این ترم هم مشروط بشید باز هم می تونید ادامه بدید.
    این ترم به دلیلی مشروطی 14 واحد بر می دارید و در 4 ترم دیگه هم هر کدام 20 تا و میشه 80 تا.
    و کلا میشه 94+ 40= 134
    و برای لیسانس باید 140 واحد بردارید. پس 6 واحد باقی می مونه و انهم تابستان بر می دارید.
    پس جای نگرانی نیست. هست؟؟؟
    اگر هست, میشه بفرمایید چیه؟ امکان داره بفرمایید چرا بی حوصله و بی انگیزه هستید و چرا تمرکز ندارید؟
    بله با واحد های ترم پنج هم حساب کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط love less نمایش پست ها
    درود در حلقه ای بی نهایت
    با فراخوانی تابع امید
    و ارسال رشته موفقیت به عنوان خروجی برای تو دوست عزیز.

    سلام

    دوست عزیزم ، مساله ات انچنان که عنوان میکنی لاینحل نیست. امیدوارم راه حلی که میدم واست مفید واقع بشه.

    اولا بگذار سنگ نظرم رو باهات وا بکنم : ببین تهش نمیشه. بیشتر از این که نیست. خب چی میشه؟ یعنی توی جوون با این همه قدرت و استعداد و توانایی های نهفته ، به همین یه مورد داری می بازی؟ نه نمیتونم قبول کنم.

    سربازی :
    فکرشو نکن. دوسال عمرت که هدر میشه. تو بیشترش نکن. بذار فقط دوسال باشه. اگه دانشجو نبودی میگفتم اول سنگ سربازی رو رد کن که جلوی ایده ها و موفقیت هات رو میگیره.
    ممنون دوستان واقعا حرفاتون قوت قلب میده به ادم
    اینم جواب کلیم به شما دو دوست عزیز
    ببنید گفتم که من هیچ سرمایهای ندارم اگه داشتم حتی امکان داشت همون اول قبل دانشگاه سریازی رو میرفتم چرا چون اگه پول بود چند میلیون صرف یادگیری خصوصی با کسایی میکردم که هیچ وقت توی کلاسا بدست نمیاوردم اون سطح دانشو
    همون جور که گفتم 23 سالم شده چند روزه
    به فرض من در 25 سالگی دانشگاه تموم کردم و تا 27 سالگی هم سربازی یعنی به نطر شما چقدر وقت دارم سرمایه ای جمع کنم واسه یه زندگی عملا بهترین سالهای عمرمم از دست رفته
    در مورد معافی هم متاسفانه نه هیچی فقط یه مورد شما در مورد معافیت رهبری چیزی نمیدونید
    خوب همین فکرا رو در مورد اینده ای که هیچی توش نیست میکنم نسبت به همه چیز بی توجه میشم زبان انگلیسی هم یک ساله وقتمو گذاشتم دارم یاد میگیرم ولی توی شرایطی که این بحران ذهنی داره منو ...

  4. #3
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alias324 نمایش پست ها
    اگه داشتم حتی امکان داشت همون اول قبل دانشگاه سریازی رو میرفتم چرا چون اگه پول بود چند میلیون صرف یادگیری خصوصی با کسایی میکردم که هیچ وقت توی کلاسا بدست نمیاوردم اون سطح دانشو
    همون جور که گفتم 23 سالم شده چند روزه
    به فرض من در 25 سالگی دانشگاه تموم کردم و تا 27 سالگی هم سربازی یعنی به نطر شما چقدر وقت دارم سرمایه ای جمع کنم واسه یه زندگی عملا بهترین سالهای عمرمم از دست رفته
    ما عادت كرده‌ايم با اگرهايمان زندگي كنيم، اگر بزرگ شدم، اگر در كنكور قبول شدم، اگر به دانشگاه رفتم، اگر فارغ‌التحصيل شدم، اگر ازدواج كردم، اگر بچه‌دار شدم، اگر خانه خريدم، اگر ماشين خريدم، اگر بچه‌ها بزرگ شدند، اگر بازنشسته شدم و ... همه ما اگرهاي خيلي زيادي را مي‌شناسيم كه روزانه بكار مي‌بريم، اگرها بهانه‌هاي آشنايي هستند كه در متن زندگي ما زندگي مي‌كنند.


    بهانه‌هايي كه دست به دست هم مي‌دهندتا شاد زندگي كردن و احساس خوشبخت بودن را به تأخير بياندازيم، غافل از اينكه زندگي ما در ميان همين اگرها اتفاق مي‌افتد. هيچ وقتي براي شاد زيستن و شاد بودن بهتر از همين لحظه نيست. درست در همان لحظه‌هايي كه براي تحقق اگرهايمان نقشه مي‌كشيم و در خستگي اين زندگي غرق مي‌شويم، بچه‌هايمان بزرگ مي‌شوند، خودمان پير مي‌شويم، دوستانمان فراموش مي‌شوندو......


    بسياري از ما منتظريم تا اگرهايمان به پايان برسد و موانع يكي پس از ديگري از بين بروند غافل از اينكه اگرها و موانع همان زندگي است. شادي و خوشبختي در مقصد اتفاق نمي‌افتد. بلكه بيشتر در مسير راه اتفاق مي‌افتد. شادي يافتني نيست بلكه ساختني است

    خانم باربارادی آنجلس در كتاب لحظه‌هاي ناب زندگي جمله جالبي به شرح ذيل بيان مي‌كند :
    اول دلم لك زده بود كه بتوانم دبيرستان را تمام كنم و به دانشگاه بروم. بعد داشتم مي‌مردم كه دانشگاه را تمام كنم و سر كار بروم، بعد دلم لك زده بود كه ازدواج كنم و بچه‌دار شوم. بعد هميشه منتظر بودم كه بچه‌هايم بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتوانم دوباره مشغول كار شوم. بعد آرزو داشتم كه بازنشسته شوم و حالا دارم مي‌ميرم كه يك دفعه متوجه شدم « اصلاً يادم رفته بود زندگي كنم » شاد بودن و احساس خوشبختي را به اگرهايمان مربوط نكنيم زيرا اگرها پايان ناپذيرند و بياد داشته باشيم زندگي يك سفر است و هدف نيست.

    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  5. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    alias324 (دوشنبه 13 بهمن 93), salehe92 (دوشنبه 13 بهمن 93), آزرم (جمعه 10 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.