به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: مشروطی

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    شما پاسخ یک سوال را دقیق نگفتید. و ان اینکه طبق قوانین پیام نور چند بار امکان مشروط شدن دارید؟

    نخواستم اول هم مطرح کنم ولی به خاطر مسایلی که پیش اومده نمیتونم روی درس تمرکز کنم
    ببینید در درجه اول باید یک راه حل برای این مسائلی که می فرمایید پیدا کنید.
    خب مگه شما نمی خواهید ادامه تحصیل بدید؟ اول باید برید قوانین را خوب مطالعه کنید تا ببینید با توجه به شرایط تون, چیکار باید بکنید تا مدرک تون را بگیرید. مثلا اگه معدل کل از یک حدی پایین تر باشه, بهتون مدرک نمی دهند و باید دوباره واحد بگیرید تا معدل کل به حد نصاب برسه. البته نمی دونم که پیام نور هم این قانون را داره یا نه. برای همینه که می گم اول برید قوانین را بخونید و تکلیف این موارد را روشن کنید. بعد هم اگه دوست داشتید درباره انچه که مانع تمرکزتون میشه بیشتر توضیح بدید تا دوستان بتونند کمک تون کنند.

    بدترین حالتی که شما ذکر کردید واسه یه خانواده که توقعی از من داشته باشن اخر کاره واسم
    بله کاملا درک می کنم که این موضوع چه قدر ناراحت کننده است ولی اخر کار نیست. اتفاقا اول راه.
    باید یک زندگی جدید را از نو شروع کنید. و به جای ناراحتی و سرزنش خودتون به فکر جبران باشید.

    ببینید بشینید خوب فکراتون را بکنید و ببینید از زندگی تون چی می خواهید؟
    ادامه تحصیل و کسب علم؟ کار و درامد؟ هر دو؟
    ببینید برای کسب درامد الزاما مدرک نیاز نیست. مهارت مهمتر.
    من درباره رشته شما خیلی اطلاعات ندارم ولی کسی را می شناسم که مدرک دانشگاهی ندارند ولی یک سری مدرک بین المللی دارند. دقیق نمی دونم ولی مربوط به سیسکو. و الان با همون مهارتهایی که در کلاسهای ازاد کسب کردند و همون مدرکها شاغل شدند.
    به نظر من اول ان مسائلی که مانع تمرکزتون میشه را رفع کنید و بعد اگه هنوز امکان ادامه هست بچسبد به درسهای دانشگاه. به سیستم و مشکلات فکر نکنید. به خودتون بگید من برای ایندم باید این کتابهای 500 و n صفحه ای را بخونم و در کنارش هم به فکر کار باشید. حتی یک کار ساده. هم برای روحیه تون خوبه و هم برای سابقه کار.
    و به جای فکر کردن به گذشته و اینده و توقعات خانواده و درامد و کار خوب و ازدواج و ...... به الان فکر کنید. یکم به ذهنتون و خودتون استراحت بدید. از همه مشکلات ازادش کنید. برای خودتون اهداف کوتاه مدت و روزانه در نظر بگیرید و از انجامش لذت ببرید و ببیند که همین کارهای کوچک چه قدر تو روحیه تون تاثیر میذاره. ببینید چه کارهایی الان انجام بدید کمی باعث بهبود شرایط میشه؟
    خودتون توی یک دره فرض کنید. اول به خودتون بگید که اول باید از توی این دره بیام بیرون و بعد به فکر رسیدن به نوک قله باشم. فعلا اهداف بلند را بذارید کنار. فکر کنترل شرایط کنونی باشید. از همین الان شروع کنید به مطالعه دروس ترم اینده. تعلل نکنید. به مشکلات فکر نکنید که دردی را دوا نمی کنه. از این زمانی که تا شروع ترم باقی است, استفاده کنید و از الان مطالعه تون را شروع کنید و جلو جلو بخونید و تمرینها را حل کنید تا بعدا اخر هفته از استادها بپرسید. اگه نگران اینده هستید باید دست به عمل بزنید. با فکر کردن فقط روحتون را ازرده و باز هم اینده تون را خراب می کنید.
    و هیچ وقت خدا را فراموش نکنید. وقتی شما یک قدم برمی دارید خدا 100 ها قدم شما را جلو می بره.
    و همچنین قدر نعمتهایی که دارید را هم بدونید. مثلا: سلامتی. نگرانی و ناراحتی برای سلامتی سم.
    سلامتی تون را جدی بگیرید و شاکر باشید و مواظبش باشید.
    و این را بدونید که خودتون و سلامتی تون از هر مدرک و موفقیتی برای خانواده تون مهمتر.

    سلامت و موفق باشید.


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : سه شنبه 07 بهمن 93 در ساعت 20:18

  2. کاربر روبرو از پست مفید salehe92 تشکرکرده است .

    alias324 (چهارشنبه 08 بهمن 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1393-11-06
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    87
    سطح
    1
    Points: 87, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    8

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    سلام

    شما پاسخ یک سوال را دقیق نگفتید. و ان اینکه طبق قوانین پیام نور چند بار امکان مشروط شدن دارید؟

    نون از پاسختون ن قوانین رو مطالعه کردم در پیام نور هیچ محدودیتی برای مشروطی وجود نداره ولی متاسفانه چون از معافیت تحصیلی استفاده کردم بیشتر از 10 نیمسال نمیتونم دانشگاه باشم بعد از اون اخراج میشم من الان ترم شش هستم و کلا 4 ترم بیشتر وقت ندارم قوانین رو که خوندم بدجور اعصابم ریخت بهم
    من ادم علم هستم به شدت هم تشنه فناوری ولی پول اساس زندگیه در مورد کار هم چند بار محاسبه دادم ولی چون سابقه نداشتم رد میشدم
    در مورد بدون مدرک هم اره دوره های سیسکو و طراحی شبکه خیلی خوبه ولی این نوع تجهیزات برای سازمان های بزرگه و تا کسی مدرکی نداشته باشه یا پارتی هیچ شانسی نداره
    خودم در حال گزروندن دوره های شبکه هستم ولی متاسفانه همش توری
    یعنی دیگه هیچ راهی ندارم
    درمورد سلامتی هم قبل اینکه دانشگاه برم سه سال سابقه فعالیت رزمی داشتم ولی وقتی دانشگاه رفتم کم کم کمرنگ شد این ماه سه بار تلاش کردم حتی شده توی خونه ورزش کنم ولی روحیه یه دمبل ساده زدنم نداشتم و ولش کردم
    واقعیت اینه که یک ساله رابطمو با تمام فامیل و دوستان قطع کردم به طور خلاصه هیچ کی دور و برم نیست به جز کسایی که توی کلاسام میبینمشون
    در مورد خدا هم همیشه به یادشم ولی نه اونجوری که باید منم وظیفمو ادا کنم
    اگه راهی به نظرتون میرسه لطفا راهنمایی کنید در ضمن فکر کنم برم با یه مشاور ملاقات کنم ولی اگه خانواده بفهمن نمیدونم بعدش چی میشه
    قبلا هم یه بار رفته بودم ولی مشاور فقظ قرص نوشت در صورتی که من راهنمایی میخواستم واسه همین جلوی خانواده رو گرفتم که دیگه بحثشو نیارن

  4. کاربر روبرو از پست مفید alias324 تشکرکرده است .

    salehe92 (چهارشنبه 08 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.