درود
برقراری ارتباط از اول اشتباه بوده.
ادامه دادنش اشتباه بزرگتر بود
قطع کردنش بهتر بود با ملایمت بیشتری اتفاق می افتاد ولی تنهاترین و بهترین تصمیمی که توسط دوطرف گرفته شد همین بود 
توی این دوسالی که در سایت همدردی عضو شدم متوجه شدم بیشتر روابط دوستی قبل از ازدواج آسیب رسان هستش به دوطرف چه دختر و چه پسر و حتی اگر به ازدواج نیز ختم بشه مشکلات زیادتری بوجود میاره تا اینکه ازدواج و آشنایی بصورت سنتی اتفاق بیوفته.بعضی وقتها بهتره یک لحظه به ایستیم و به کارها و رفتارها و عادت هایی که در این چند ساله داریم به دقت نگاه کنیم سعی کنیم نقاط ضعفش را برطرف کنیم و نقاط قوتش را تقویت کنیم انعطاف پذیری خودمان را بالا ببریم نقد پذیر باشیم
مقالات بالا اندکی از تجربیات دخترها و پسرهایی هست که باهم ارتباط دوستی برقرار کردند چه اونهایی که منجر به جدایی شده و چه وانهایی که منجر به ازدواج شده و مشکلات عدیده ای بوجود آورده برایشان.این شمایی که باید تصمیم بگیری که بخوای این مسیر را ادامه بدهی و یا اینکه خاتمه بدی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)