سلام سماجان
زیارتت قبول باشه.
خوشحالم که برگشتی. خیلی وقته نبودی. نمیدونم چرا ولی یه احساسی بهم می گه آروم تر شدی.
توصیه های لینکی که آقا بهزاد گذاشتن واقعا جالب بود.
شما تا اونجایی که من میدونم همه راه ها رو امتحان کردی به نظرم بی تفاوتی وسرد بودن و در عین حال مودبانه رفتار کردن و شاد و پر انرژی بودن بهترین راهه. آدم خیلی مرموز به نظر می رسه مخصوصا اگر مدل لباس پوشیدنتون و نوع رفتارتون هم تغییر کنه و حداقل در ظاهر بفهمه شما این اتفاق رو پذیرفتی و خیلی هم خوب باهاش کنار اومدی.
به قول نویسنده از قدرت خودش بر علیه خودش استفاده کنین.
به نظرم پیاده روی صبحگاهی توی پارک ها هم بی هزینه است هم شادی بخشه و هم فرصت پیدا کردن دوستان جدید رو براتون فراهم می کنه.
موفق باشی دوست قدیمی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)