سلام
کلا نمیخواستم توی این سایت چیزی بنویسم اما تا الان مشغول کار بودم یه سرزدم تایپکیتون رو خوندم
چقدر بده آدم ناشکر باشه،قطعا خودتون میدونید منظورم از ناشکری چیه
خانم پینار شما نمیدونید با خودت چند چندی،من دکتر و روانشناس و مشاور نیستم ولی با اطمینان میگم شما اورژانسی به یهروانپزشک یا روانشناس بالینی مراجعه کن،حتی یک ساعت هم وقت تلف نکنید.
چون سن پایین ازدواج کردید قرار نیست بگید توی بچگی انتخاب کردم ،اینا همه اش بهانه ست،من مجردم ولی اینو خوب میدونم دختری که میگه میخوام شوهر کنم به اندازه ی کافی بزرگ شده...
مشکلات زندگی شما خیلی زیاد راه حل داره ولی نیاز داره یه آدم که جسارت و جرات رفعش رو داشته باشه وارد بشه و رفع کنه اما شما دنبال بهانه هستی.
یه چیز رو میگم چون با رویه ای که در دارید اون روز خیلی دیر نیست،از روزی بترسید این بی محلی و سردی و بی مهری و بی تعهدی شما همسرتون رو هم سرد کنه،امروز به خوشگلیتون مینازید و میگید حیف شدید،فردا میبینید زندگی و همسرتون رو دو دستی تقدیم کردید به یه نفر دیگه که اصلا هم زیبا نیست ،اونوقت میاید اینجا تایپیک باز میکنید و از افسردگی و غرور شکسته مینوسید که من با این همه زیبایی چی کم داشتم که بهم خیانت بشه؟؟؟،شاید الان از خدا بخوای این روز رو ولی منم مثل شما زن هستم محاله زنی بتونه تحمل کنه .
الان شما داری میتازی ولی اگه ورق برگرده و همسرتون بتازه دیگه ....
نمیدونم از چه زمانی بنیان زندگی ها اینقدر سست شد ولی استفاده نادرست از تکنولوژی و ارتباطات نقش بسیاربسیار موثری توی نابودی زندگی ها و به هم زدن آرامش مردم داشته و داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)