تا به حال سرما خوردی؟! تا زمانیکه دچار ویروس سرماخوردگی نشی درک نمیکنی سلامتیه چیه؟! حالا من نمیدونم چه اصراریه میخوای سرما بخوری!!! باور کن ما هممون چندبار سرما خوردیم چیزی جز مصیبت نداره، اون چیزی که فکر میکنی نیست، از بیرون به این قضیه نگاه نکن، همیشه واکسن سرماخوردگی دم دستت بوده قدر عافیتو نمیدون








علاقه مندی ها (Bookmarks)