سلام خدمت همگی
ببخشید من هدفم اصلا این نیست که بر خلاف نظر دوستان حرفی بزنم
اما کاملا این حالاتی رو که این خانم میگن رو درک می کنم. دوستان قدیمی این تالار منو می شناسن. . آقایی خواستگارم بودن و من کمی بهشون متمایل هم بودم. اما د نهایت به خاطر همین رفتارها (بچه بودن ، مهر طلب بودن شدید ، توجه خیلی زیاد ، تماس های زیاد و ....) ازشون به شدت زده شدم.
به نظر من هم کسی که نیاز داره حتما به مشاور مراجعه کنه شوهر این خانم هست.
این توجهات افراطی در حدی بوده که حتی همکار شوهرشون هم متوجه شدند و اشاره کدن به موضوع طبق صحبت های پینار جان.
پس بهتره همیشه دو طرف ماجرا رو ببینیم .
- - - Updated - - -
دانستن اینکه چه زمانی باید نزدیک شویم و چه زمانی باید فاصله بگیریم کلید ماندگاری هر رابطه است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)