به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    سلام.منم فکر میکنم شما بهتره روی خودتون کار کنید.شما میگین شوهرتون رو دوست ندارین و جذاب نیست براتون.افراد دیگه ای هم هستن که مشکل شما رو دارن.

    ولی در مورد دوست نداشتن پسرتون من هیچ وقت نشنیدم یه مادر همچین حرفی بزنه.

    پس یه جای کار ایراد داره و موضوع فقط جذاب نبودن همسرتون نیست.

    این حرف دوستان رو هم من قبول دارم که جذاب نبودن همسرتون برای شما ممکنه به دلیل در دسترس بودن اونم باشه.غیر از دلایل دیگه ای که خودتون گفتین.

    اگه همسرتون اینقدر شما رو دوست داره ،چرا بدون شکستن غرورش بهش نمیگین که تغییراتی که مد نظر شما هست رو در خودش ایجاد کنه؟

    در مورد سیگار حق با شماست.ولی اینو با لحن خوب بهش بگین و خودتون هم برای کنار گذاشتنش بهش کمک کنید.

    به نظرم همسرتون هم نیاز دارن اعتماد به نفسشون بیشتر بشه و خودشون رو بیشتر قبول داشته باشن.اینجوری برای شما هم جذاب تر میشن.

    شما به عنوان همسرشون میتونین این اعتماد به نفس رو در ایشون تقویت کنید.بهشون احترام بگذارین،ویژگیهای خوبش رو پررنگ تر کنین.یه کاری کنین خودش رو به عنوان یه مرد باور کنه.

    حتما میدونین برای موفق شدن یاد اون آقا رو که باهاش ملاقات داشتین کلا باید از ذهنتون پاک کنید.

    این که موقع انتخاب همسرتون سن کمی داشتین دلیل نمیشه مسوولیت خودتون برای جواب مثبت دان به همسرتون رو نادیده بگیرین.

    شما انتخاب کردین که با این مرد ازدواج کنید و انتخاب کردین که توی سن پایین بچه دار بشین.مسوولیت انتخاب هاتون رو بپذیرین.

    ولی پسر معصوم شما خودش انتخاب نکرده مادری داشته باشه که دوستش نداره.لطفا این حسو بیشتر از این به اون بچه القاء نکنید که دوستش ندارین.شما به عنوان یه

    مادر وظیفتونه که به بچتون محبت بی نهایت و بی قید و شرط بدین.اون بچه گناهی نداره که مادرش فکر میکنه زود بچه دار شده.

    ضمنا امتیاز جوونی و زیبایی که شما دارین،خودتون هم میدونین که موندگار نیست.و چیزی نیست که بشه بهش تکیه کرد و افتخار کرد.زمان به سرعت میگذره و اینها از دست میره.

    از کجا معلوم افرادی که ممکنه براتون جذاب باشن(مثل اون آقا)شما رو وقتی دیگه جوون و زیبا نیستین ،قبول داشته باشن؟

    فکر کنم شما نیاز دارین یه سری پیش فرضها و ذهنیت هاتون رو عوض کنین.افکار برتر بودن و قربانی بودن رو اینقدر با خودتون تکرار نکنید.باور کنید این افکار شما هستن که

    باعث احساسات منفی میشن.

    چیزی که باعث برتری آدمها میشه افکار زیبا،فروتنی،عشق ورزیدن،طبع بلند داشتن و خیلی چیزهای دیگه هست که ظاهر و سن نمیتونه جزو این خصوصیات باشه.

    خیلی از آدمها رو میبینیم که ظاهر زیبایی ندارن ولی با رفتارشون آدم رو جذب میکنن.خیلیها هم علیرغم داشتن ظاهر زیبا با رفتارشون اطرافیان رو منزجر میکنن.شاید

    همسرتون با ایجاد یه سری تغییرات با کمک شما بتونن براتون جذاب تر بشن.به جای تمرکز کردن روی اینکه شما چهرتون بهتر از ایشونه و حروم شدین و دوستشون ندارین روی

    پذیرش شوهر و پسر عزیزتون فکر کنین.موفق باشین

  2. 11 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 11 آبان 93), bi nafas (یکشنبه 11 آبان 93), elham.e (یکشنبه 11 آبان 93), Pinaar (یکشنبه 11 آبان 93), Quality (سه شنبه 13 آبان 93), reihane_b (یکشنبه 11 آبان 93), sevil73 (چهارشنبه 19 آذر 93), SpecialBoy (یکشنبه 11 آبان 93), آرنیکا (چهارشنبه 14 آبان 93), سوده 82 (سه شنبه 13 آبان 93), شیدا. (یکشنبه 11 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.