سلام
متاسفم . خیلی متاسفم . بانو .سما طلاق چون همراه بارنج برا همین تاخیر داره تا قلب ها تحمل این درد پیدا کنن . و کم کم بپذیرن .
شما امروز این امر پذیرفتی پس تمومه . برا برگشت تلاش جدی نکن چون توانشو نداری و تمام راهها رو رفتی .
خودتو بسپر به تقدیر و سرنوشت . و از زندگی شیرین و تلخ گذشته ات برا فردا استفاده کن .
نمیدونم در مورد توافق چی بگم همه چی بستگی به شما داره و مدت زندگیت . اول ببین حرف همسرت چیه ؟
دوم که خیلی مهمه سهم اشتباهات خودت در این زندگی و قبولش پیش وجدانت خواهد بود .
اگه خدایی نکرده اشتباه بدی کردی . همسرتو رها کن . خیلی راحت همه چی بذل کن . و از همسرت بخواه حلالت کنه . و طلاق توافقی بگیرید . نذار آبروریزی بشه .
اگه عوض شدی این بهترین راهه .
برگرد خونه از اول شروع کن . ولی خودتو نباز .
موفق باشیسما از من دلخور نشو این یه واقعیت دست شما نیست . بدروووووووووود
![]()







سما از من دلخور نشو این یه واقعیت دست شما نیست . بدروووووووووود

علاقه مندی ها (Bookmarks)