سلام
شما چند ساله که درگیر یه ارتباط هستید،و خواسته و ناخواسته با احساساتتون هم به خودتون هم به یک (یا دو!) نفر دیگه ضربه زدید
اتفاقایی که بین شما پیش اومده، نشون میده شما هنوز به باید به خودتون فرصت بدید ،برای ازدواج عجله نکنید، و اجازه بدید این خانم هم به زندگیش برسه ،و اگر که واقعا دوستش دارید رهاش کنید
در عوض سعی کنید یه مدت بدون اینکه هیچ ارتباطی با دختر دیگری برقرار کنید،فقط روی خودتون و بدست آوردن مهارت های زندگی کار کنید
شما چند وقتی ذهنتون رو از روی این دو شخص بردارید، هر طور شده خودتون رو سرگرم کار و درس و... کنید، و بجاش از مقالات این سایت و سایتای مشابه استفاده کنید، تا ببینید واقعا به بلوغ فکر و اجتماعی کافی برای ازدواج رسیدید یا خیر
به نظر من شما الان با سحر یا هر خانم خیلی خوب دیگه ای ازدواج کنید، موفق نمیشید ...
چون مهمتر از اینکه عشق ما تو ازدواج کی باشه، اینه که ما خودمون چقدر آمادگی ازدواج رو داریم و یکی دیگه میتونه به ما تکیه کنه واقعا؟؟
بیشتر فکر کنید
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)