سلام مصباح عزیز
قراره معیارامونو تعدیل کنیم نه اینکه توشون تفریط کنیم . درسته ؟
یه کم به پستایی که واسه من گذاشتی فکر کن اگه از نظرت من توی معیار مادیم ، دیدگاه افراطی دارم تو هم داری اشتباه منو از یه طریق
دیگه تکرار می کنی .
من پارسال به کمک دوستان همدردی از جمله خودت تونستم تحصیلات رو از اولویت هام بیارم بیرون . الان می خواستم تو تاپیک جدیدم بزنم
که من اون آقا رو رد کردم ( حس می کنم از اول به دلم نشسته بود داشتم بهانه می گرفتم ) ولی با حرفای تو و بقیه می خواستم یه
نتیجه گیری کنم که معیار مادیم رو هم عوض کنم . کاری نداشته باشم که خواستگارم از لحاظ مادی از من بالاتر باشه فقط یه زندگی
معمولی اوکیه . همه اینا رو تو و بقیه بهم یاد دادین که انقدر شرایطی نرم جلو ولی خواهشا" تو هم دیگه از اونور پشت بوم نیفت !!
نه به این شوری شور نه به این بی نمکی
ببخشید اگه مثل خودت نمی تونم پر و پیمون بنویسم . سعی کردم حرف دلم رو مثل یه دوست برات بنویسم .
جز خوشبختی آرزوی دیگه ای برات ندارم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)