سلام
من نظری ندارم ولی یه چیزی جالب شد واسم که یه پست بذارم اینجا، اینکه مصباح جون هنوز مشکل اصلی رو مطرح نکردن دقیقا چی هست، ولی دوستان همه زحمت کشیدن و پست گذاشتن! این تاپیک به صفحه سوم خودش رسید!!
در صورتیکه مصباح جان باید اول وضعیت رو روشن کنن تا ما با حدس و گمان هامون پست نذاریم، تا دقیق راجب خواستگارش و وضعیت شغلیش ،و انتظارات پدرش ،و سطح این آقای خواستگار و... صحبت نکنن، همه پست ها با حدس و گمان پیش میره
امیدوارم مصباح الهدی عزیزم زودتر بیان توضیحات بیشتر بدن،تا نظرات دوستان مثمر ثمر تر باشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)