جالبه برام.چرا انقدر زود خودتونو باختید؟اینهمه سال با افتخار زندگی کردید.یه کم زوده کم بیارید.دلیل نمیشه چون کسایی که شما بهشون معرفی شدید به خاطر ظاهرتون جواب رد دادن،همه خانوما دیدشون این باشه.خیلی ها ظاهر براشون مهم نیست.اگر شما چند جلسه با خانومی که میرید خواستگاری رفت و آمد کنید و ببینن از لحاظ اخلاق و بقیه چیزا مناسبید،مطمین باشید به دلش میشینید.اخلاق اگر خوب باشه،لاغری چیه، کچل هم باشید تو دل میشینید،والا به خدا!!!تازه اینجوری خیلی هم خوبه که هیچکس به خاطر ظاهرتون بهتون بله نمیگه، یه کم صبور باشید.اینهمه سال رو حروم نکنید،تازه هم خانم هم آقا بعد از ازدواجشون یه مقدار روی فرم میان.نگران نباشید.
صیغه واسه چی؟تا وقتی میتونید در کنار همسرتون تا آخر عمر خوشبخت باشید و همه نیازهاتونو با عشق از ایشون بگیرید،چرا صیغه.مطمین باشید وقتی همسرتون وارد زندگیتون بشه، حس دوست داشتنتون خود به خود فعال میشه.براتون بهترینهارو آرزو میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)