به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 34 از 35 نخستنخست ... 414242526272829303132333435 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 348
  1. #331
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Somebody20 نمایش پست ها
    اوا،برا پاييزه كى بوده؟!
    من نديدم!! من هميشه دوست داشتم بگم! اخه خيلى بهش فك ميكنم و تصويرش تو ذهنم واضحه.
    ببخشيد كه از نوبت خارجه...

    پاييزه خيييييلى صبوره
    خيلى فهميده ست
    اعتماد به نفسش زياد نيس ولى
    ارومم هست،اهل اينكه زبون بريزه مخصوصا تو جمع نيست
    خيلى شوهوشو دوس داره
    خونوادشم خيلى دوس داره
    زياد لبخند ميزنه
    مهربونه
    با معرفته(يادمه كه چند ماه كه نبودم به تاپيكم چند بار سرزده بود،اصن ايده پاييزه بود كه منو برگردوند)
    رومانتيكه و با احساس

    موهاش مشكيه
    پوستشم سبزست
    لاغره
    قدش متوسطه،نه كوتاه نه بلند
    چادر نميذاره
    دستاش كشيدست
    فرق موهاش كجه

    - - - Updated - - -

    شيدا. رو هم بگم:

    خيلى خيلى تو تاپيكتم منتظر نظرشم چون خيلى قشنك تحليل ميكنه و من واقعا قبولش دارم،هرجا پستاشو ببينم ريز به ريز ميخونم.
    خيلى پخته س.
    بيشتر منطقيه تا احساسى.
    اگه دلش بخواد ميتونه رك باشه.
    بسيار رازدار
    زياد صحبت نميكنه
    شوخ نيست

    قد بلنده
    سفيد و مو مشكى
    چادر ميذاره
    وقتى پشت سيستم ميشينه يه چاى يا چيزى ميخوره(فك كنم تحت تاثير اواتار سابقت قرار گرفتم)
    با مامانش رابطه ش خوبه
    سريال زياد مييينه و دوست داره
    یعنی خدایی دلم برای مدیر تایپیک میسوزه یکماه از تایپیک عقب مونده بانو سمیه کجایی بابا

    بانو آرام دل بدون تعارف نسبت به قبلت واقعا بهتر شدی اینم که بهت گیر میدم اینجوری چون هنوز مثل دانش آموز کلاس سوم دبستان هستی هنوز از ظرفیت های وجودت استفاده نکردی حیفه یکم بجنب دختر
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), Somebody20 (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  3. #332
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها

    بانو آرام دل بدون تعارف نسبت به قبلت واقعا بهتر شدی اینم که بهت گیر میدم اینجوری چون هنوز مثل دانش آموز کلاس سوم دبستان هستی هنوز از ظرفیت های وجودت استفاده نکردی حیفه یکم بجنب دختر

    ممنونم


    ولی بهم گیر ندادین که!!

    اتفاقا خیلی دوست داشتم ازم انتقاد بشه
    ولی همه ازم تعریف کردند

    این دفعه اگه خدایی نکرده مشکلی پیش بیادآقای مدیر منو از سایت میندازند بیرون

  4. 7 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  5. #333
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اره امروز منم دلم واسه امین سوخت! بچه ام خیلی مهربونه هر کی هر وقت دلش می خواد راجع به هر کی دلش می خواد نظر میذاره یه ماهی هست اینطوری هستیم :) از اون بامزه ترش هم اینه که کسایی هم که راجع بهشون نظر میذاریم هم میان نگاه می کنن تصحیح می کنن نظراتمونو. دیگه تایم هم نداریم. هر کی هر وقت راجع به هر کی خواست میاد نظر میده.
    مدیر جونم چی کار کنه دیگه با اینهمه خودکفا؟!

    - - - Updated - - -

    تازه مدیر جونم این پست منم فکر کنم جزو پستای زیادی میشه که مجبور میشی حذف کنی
    می بینی من چقده خوبم ؟!

  6. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), Somebody20 (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  7. #334
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها



    ولی بهم گیر ندادین که!!

    اتفاقا خیلی دوست داشتم ازم انتقاد بشه
    ولی همه ازم تعریف کردند


    سلام به برو بچ تصویر سازی

    چی بگم آرام که کلا از ما بهترونه
    طوری که اقا مدیر همدردی براش تصویر سازی میکنه
    اگه انتقاد کردم ازت ناراحت نشو چون خود کرده (خود خاسته ) را تدبیر نیست .
    اگر هم ناراحت شدی بهم بگو تا ...نمیدونم یه کاریش میکنم حالا.

    ارام جان ظرفیت بالایی داره اگه بخواد میتونه خودش رو راحت ارتقا بده .
    مهربانه پر انرزیه شاده


    آرام احساساتش تند و تیزه کوبنده است

    حالا فرقی نمیکنه چه خوشحال باشه چه ناراحت هردو کوبنده هستند در هردو حالت ختم به کشتی و کیو کیونگ (غلط نوشتم فکر کنم )میشه.
    اگه پاشه بره بخواد یچیزی بیاره هرکی سرراهش باشه زیر پاش میمونه
    به این میگن هوش فضایی .

    یکم قابل پیش بینی نیست مثلا ممکنه وسط شوخی ناراحت بشه و بره
    مذهبیه یکم دراین مورد با تعصب رفتار میکنه یعنی خوب اینو حس میکنم از حرفاش

    با حجابه فکر کنم چادر باشه ... نه تنها رو پوشش خودش حساسه به دیگران هم کار داره که چرا تو ساحل لباس راحت پوشیدن حتی به نشان اعتراض محیط بی حجابی رو هم ترک میکنه.

    ارام قبلا رو لحظه حالش خیلی خوب متمرکز نمیشد خیلی هم سر این قضیه رنجیده خاطر شده

    ارام گاهی با شوهرش مقابله مثل میکنه ولی به عنوان خواهر کوچکتر بهت میگم که این خانمه که باید شوهرش رو دعوت به ارامش کنه کنترل کنه زندگی خانوادگیش رو
    با تامل و صبر سعی کنه مشکلاتشون بین دونفر حل و فصل بشه معمولا درز کردن اختلافات تو برون خانواده ارزش خانواده رو پایین میاره بعدا مشکل برات پیش میاد .

    امیدورام همیشه خوشحال و خوشبخت باشی در کنار همسر و فرزندت و بیایی برامون خاطرات عاشقانه بنویسی.

    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 7 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  9. #335
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام به برو بچ تصویر سازی...سلام گلمچی بگم آرام که کلا از ما بهترونه ...شما بزرگواری

    طوری که اقا مدیر همدردی براش تصویر سازی میکنه
    اگه انتقاد کردم ازت ناراحت نشو چون خود کرده (خود خاسته ) را تدبیر نیست .
    اگر هم ناراحت شدی بهم بگو تا ...نمیدونم یه کاریش میکنم حالا....ناراحت نمیشم انتقادهای سازنده خیلی روم تأثیر میذاره

    ارام جان ظرفیت بالایی داره اگه بخواد میتونه خودش رو راحت ارتقا بده ....امیدوارم
    مهربانه پر انرزیه شاده ...ممنونم

    آرام احساساتش تند و تیزه کوبنده است...فوق العاده احساساتیم
    حالا فرقی نمیکنه چه خوشحال باشه چه ناراحت هردو کوبنده هستند در هردو حالت ختم به کشتی و کیو کیونگ (غلط نوشتم فکر کنم )میشه.
    اگه پاشه بره بخواد یچیزی بیاره هرکی سرراهش باشه زیر پاش میمونه
    به این میگن هوش فضایی . ...
    یکم قابل پیش بینی نیست مثلا ممکنه وسط شوخی ناراحت بشه و بره...شاید

    مذهبیه یکم دراین مورد با تعصب رفتار میکنه یعنی خوب اینو حس میکنم از حرفاش

    با حجابه فکر کنم چادر باشه ... نه تنها رو پوشش خودش حساسه به دیگران هم کار داره که چرا تو ساحل لباس راحت پوشیدن حتی به نشان اعتراض محیط بی حجابی رو هم ترک میکنه....درسته...اما مثل بعضیا که بلد نیستند نهی از منکر کنند نمیرم بهشون گیر نمیدم...با همون پوششی که دارم نهی از منکر میکنم
    ارام قبلا رو لحظه حالش خیلی خوب متمرکز نمیشد خیلی هم سر این قضیه رنجیده خاطر شده ...درسته

    ارام گاهی با شوهرش مقابله مثل میکنه ولی به عنوان خواهر کوچکتر بهت میگم که این خانمه که باید شوهرش رو دعوت به ارامش کنه کنترل کنه زندگی خانوادگیش رو
    با تامل و صبر سعی کنه مشکلاتشون بین دونفر حل و فصل بشه معمولا درز کردن اختلافات تو برون خانواده ارزش خانواده رو پایین میاره بعدا مشکل برات پیش میاد ....ممنونم از راهنماییت خواهر خوبم

    امیدورام همیشه خوشحال و خوشبخت باشی در کنار همسر و فرزندت و بیایی برامون خاطرات عاشقانه بنویسی.

    خیلی خوب بود سپاسگذارم خواهرم
    واسه همین عاقل و بالغ بودن و پختگی شما بود من فکر میکردم 30 سالتونه
    انشاالله سلامت باشید و ازدواج موفق و سرشار از عشق و آرامش داشته باشید

  10. 6 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  11. #336
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام دوستان خوبم.
    من هم اومدم نظر بدم.

    آرام جان
    فقط تو رو خدا ازم نرنجیا.
    بسم الله الرحمن الرحیم:
    مهربونه ولی اگه عصبانی بشه میتونه هرکول رو از پا در بیاره.
    خداییش من شوهرم کتکم بزنه موش می شم میشینم سرجام فقط گریه می کنم.
    چون زیادی مهربونه توقع زیادی هم از اطرافیانش داره.
    از اون دخترهایی بوده که توی دبیرستان با دوستاشون دور هم جمع می شدن از هم اطلاعات زناشویی میگرفتن
    شایدم اشتباه می کنم.
    کلا دختر شیطون بلایی بوده واسه خودش. دوست داشته زودتر سر و سامون بگیره.
    به خاطر همینم شوشو رو به درس ترجیح داده.
    تا وقتی قربون صدقه کسی می ره که حالش خوب باشه حتی پسرش. اینکه می گم حالش یعنی رابطه مسقیم دارد با همسر سرحال. برعکسش هم صدق می کنه.
    ما فهمیدیم. شوشو خان نفهمیدا.
    هی می گیم پا رو دم ببر مازندران نذارا. میره لوله جاروبرقی میاره. چه جرأتییییییییییییییی....
    الان تصمیم داره دختر خوبی باشه. خدا کنه شوهرشم این تصمیمو گرفته باشه.
    جیگر احیانا ایندفه خواستس همسری رو تنبیه کنی تبلتشو پست کن برای من. نشکنیا!! می خوامش!

    می تونه دوست خیلی خوب باشه.
    آشپزخونش موقع غذا درست کردن خیلی به هم ریخته است.
    اگه یک روزی کارمند بشه همه حقوقشو دو دستی تقدیم شوشو می کنه.
    خیلی کم به خودش می رسه. جوری که صدای همسرجان در اومده. خانومی یکم به خودت برس.
    همیشه نگران سلامتی اطرافیانشه.
    استرس یک عامل اساسی در زندگیش محسوب می شه.
    خیلی عوض شده ولی دعا می کنم با دوام باشه.
    خیل اهل هنر نیست. سفره آرایی هم حسشو نداره. فقط غذا درست می کنه با عشق با قابلمه میاره سر سفره.
    وقتایی که عصبانی بشه اگر من اونجا باشم پسرشو می زنم زیر بغلم و در می رم حتما.
    به عاقبت کارهاش فکر نمی کنه. مثلا در مورد بچه دار شدن مجدد.
    در کل خانوم گلیه اگه یکمی لحظه ای تصمیم نگیره.
    براشم آرزوی بهترین ها رو دارم.


    شیدا خانم گل:
    به نظرم تهرانیه یا اهل یک شهر بزرگ.
    دیر جوش ولی مهربونه.
    خودشم گاهی از زیادی رک بودنش خسته می شه.
    بنده خدا هوشش بالاست دست خودش نیست خب!
    بعضی وقتا اشتباه هم می کنه.
    آشپزیش معمولیه. نقاشی بلد نیست بکشه.
    به مامان باباش احترام زیادی میذاره. به بچه ها احساس ترحم داره و سعی می کنه جدی نباشه. یا کمتر جدی باشه.
    اگر باهات جور بشه، صدای خنده اش تا آسمون بلند می شه.
    به نظرم باید متولد شهریور باشه.
    از اون دخترهای شهریوری که دیر عاشق می شن و دیر ازدواج می کنن.
    اما اگر عاشق بشه همه جوره در عمل کم نمیذاره. اما فکر کنم زیاد زبانی عشقشو بیان نتونه بکنه.
    سر و کارش با کامپیوتره. بهش میاد مهندسی خونده باشه. و از این مانتو شلوارای ست رسمی می پوشه که تو دفتر خدماتیا خانوم خوشگلا با یک پاپیون قرمز گوشه مقنعشون می پوشن.
    اگر ببینمش شاید در لحظه اول حس خوبی بهش نداشته باشم. ولی بعدا با گذشت زمان دوست فابریکم می شه.
    شیدا جون اعتماد بنفسو داری؟؟؟؟ پیشنهاد دوستی نداده ، پیشنهادتو رد کردم
    حالا یکی نیست به من بگه کی خواست با تو دوست بشه خانوووووووووووووووم.


    ببخشیدا نظرم یکمی تند بود. آخه دوست داشتم نظر واقعیمو بگم.

    تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن


  12. 5 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  13. #337
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Kamelia-94 نمایش پست ها
    سلام دوستان خوبم.... سلام عزیزم
    من هم اومدم نظر بدم....خوش اومدی

    آرام جان...جانم!!

    فقط تو رو خدا ازم نرنجیا.... نه عزیزم راحت باش
    بسم الله الرحمن الرحیم:

    مهربونه ولی اگه عصبانی بشه میتونه هرکول رو از پا در بیاره....به خودم قول دادم دیگه عصبانی نشم
    خداییش من شوهرم کتکم بزنه موش می شم میشینم سرجام فقط گریه می کنم....خدا نکنه

    چون زیادی مهربونه توقع زیادی هم از اطرافیانش داره....نه از همه ،فقط همسرم

    از اون دخترهایی بوده که توی دبیرستان با دوستاشون دور هم جمع می شدن از هم اطلاعات زناشویی میگرفتن ...نه....خیلی چشم و گوش بسته بودم طوری که بعد از ازدواج خواهرشوهرم برام کلاس آموزشی گذاشت
    شایدم اشتباه می کنم.

    کلا دختر شیطون بلایی بوده واسه خودش. دوست داشته زودتر سر و سامون بگیره....واسه ازدواج هدف و برنامه ای نداشتم تنها بخاطر فرار از خونه پدری بود
    به خاطر همینم شوشو رو به درس ترجیح داده.
    تا وقتی قربون صدقه کسی می ره که حالش خوب باشه حتی پسرش. اینکه می گم حالش یعنی رابطه مسقیم دارد با همسر سرحال. برعکسش هم صدق می کنه....شاید

    ما فهمیدیم. شوشو خان نفهمیدا.
    هی می گیم پا رو دم ببر مازندران نذارا. میره لوله جاروبرقی میاره. چه جرأتییییییییییییییی.......
    الان تصمیم داره دختر خوبی باشه. خدا کنه شوهرشم این تصمیمو گرفته باشه....وای!! کاملیا!! همسرم که نمیتونه دختر خوبی باشه

    جیگر احیانا ایندفه خواستس همسری رو تنبیه کنی تبلتشو پست کن برای من. نشکنیا!! می خوامش!...خا

    می تونه دوست خیلی خوب باشه....ممنونم
    آشپزخونش موقع غذا درست کردن خیلی به هم ریخته است.... نه آشپزی رو دوست دارم

    اگه یک روزی کارمند بشه همه حقوقشو دو دستی تقدیم شوشو می کنه....نصفشو میدم

    خیلی کم به خودش می رسه. جوری که صدای همسرجان در اومده. خانومی یکم به خودت برس....برعکس خیلی به خودم میرسم

    همیشه نگران سلامتی اطرافیانشه.... درسته

    استرس یک عامل اساسی در زندگیش محسوب می شه....نه اصلا استرسو زیر پام له میکنم (تلقین)

    خیلی عوض شده ولی دعا می کنم با دوام باشه....انشاالله

    خیل اهل هنر نیست. سفره آرایی هم حسشو نداره. فقط غذا درست می کنه با عشق با قابلمه میاره سر سفره....سفره آرایی گاهی وقتا...هر وقت میخوام برم بیرون سفره رو پهن میکنم و قابلمه غذا رو میذارم کنار سفره تا همسرم از سرکار برگشت میل بفرمایند

    وقتایی که عصبانی بشه اگر من اونجا باشم پسرشو می زنم زیر بغلم و در می رم حتما....بچمو کجا میبری!!!!
    به عاقبت کارهاش فکر نمی کنه. مثلا در مورد بچه دار شدن مجدد..خیلی بچه دوست دارم
    در کل خانوم گلیه اگه یکمی لحظه ای تصمیم نگیره....گلی از خودتونه
    براشم آرزوی بهترین ها رو دارم.


    ببخشیدا نظرم یکمی تند بود. آخه دوست داشتم نظر واقعیمو بگم.
    ...اتفاقا خیلی هم عالی بود
    کاملیا عزیزم خیلی ممنونم زیبا بود
    انشاالله زندگیت همیشه بروفق مرادت باشه
    انشاالله هر چه زودتر صاحب فرزند سالم و صالح بشی.آمین

  14. 4 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  15. #338
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 بهمن 95 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-30
    محل سکونت
    زیر آسمان خدا
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    4,750
    سطح
    43
    Points: 4,750, Level: 43
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    10

    تشکرشده 916 در 198 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    کاملیا عزیزم خیلی ممنونم زیبا بود
    انشاالله زندگیت همیشه بروفق مرادت باشه
    انشاالله هر چه زودتر صاحب فرزند سالم و صالح بشی.آمین
    ای بابا آرام جونی. من همشو اشتباه گفتم که!
    قربونت بشم.
    پس من خوب نشناختمت کیجا مازرونی. از این به بعد مخلص تر شدیم.
    تی فدا تبلتو فقط ته یاد بَمونه. می شه (مال منه)
    مراقب خودت باش

    تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن


  16. 4 کاربر از پست مفید Kamelia-94 تشکرکرده اند .

    meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  17. #339
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باتشکرازخانم ‏آرام دل براشون آرزوی خوشبختی وآرامش میکنم


    خب دوربیناتون رو روشن کنید ازالان تصاویر شما از ‏فرشته مهربان شروع میشه.


    ممنونم مامان مینوش از مادری کم نشی
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : چهارشنبه 26 شهریور 93 در ساعت 12:36

  18. 8 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    maedeh120 (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), Somebody20 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته مهربان (دوشنبه 31 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  19. #340
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    فرشته مهربون
    این اسمو شاید به خاطر کارش انتخاب کرده و جایگاهش تو همدردی
    فکرکنم بین 25 تا 30 سنش باشه
    زیاد نظر نمیده نمیدونم شایدم من دقت نکرده باشم
    نظراتش رو هم اصولا گاهی تکرار میکنه فقط
    تو قفل کردن تاپیک استادالبته جسارت نشه خدایی نکرده
    نام کاربریش منو یاد مامانم میندازه اخه اسمش فرشتست و به جز بحث ازدواج همیشه مثل یه فرشتست و مهربون
    فکرکنم یه بچه کوچیک داشته باشه ....
    مشغله هاش زیاده ....
    حس میکنم توی یه شرکت کارمنده ارشد باشه ....
    از زندگیش به نسبت راضیه ....
    تیپ خانومانه ....پوست سفید.....چشمای قهوه ای تیره رو به مشکی ... قد 165تا170 و وزنشم 70

  20. 6 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), فرشته مهربان (دوشنبه 31 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)


 
صفحه 34 از 35 نخستنخست ... 414242526272829303132333435 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.