تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 1,855 در 418 پست
ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
اره امروز منم دلم واسه امین سوخت! بچه ام خیلی مهربونه هر کی هر وقت دلش می خواد راجع به هر کی دلش می خواد نظر میذاره یه ماهی هست اینطوری هستیم :) از اون بامزه ترش هم اینه که کسایی هم که راجع بهشون نظر میذاریم هم میان نگاه می کنن تصحیح می کنن نظراتمونو. دیگه تایم هم نداریم. هر کی هر وقت راجع به هر کی خواست میاد نظر میده.
مدیر جونم چی کار کنه دیگه با اینهمه خودکفا؟!
- - - Updated - - -
تازه مدیر جونم این پست منم فکر کنم جزو پستای زیادی میشه که مجبور میشی حذف کنی
می بینی من چقده خوبم ؟!
ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), Somebody20 (چهارشنبه 26 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام به برو بچ تصویر سازی
چی بگم آرام که کلا از ما بهترونه
طوری که اقا مدیر همدردی براش تصویر سازی میکنه
اگه انتقاد کردم ازت ناراحت نشو چون خود کرده (خود خاسته ) را تدبیر نیست .
اگر هم ناراحت شدی بهم بگو تا ...نمیدونم یه کاریش میکنم حالا.
ارام جان ظرفیت بالایی داره اگه بخواد میتونه خودش رو راحت ارتقا بده .
مهربانه پر انرزیه شاده
آرام احساساتش تند و تیزه کوبنده است
حالا فرقی نمیکنه چه خوشحال باشهچه ناراحت
هردو کوبنده هستند در هردو حالت ختم به کشتی و کیو کیونگ (غلط نوشتم فکر کنم )میشه.
اگه پاشه بره بخواد یچیزی بیاره هرکی سرراهش باشه زیر پاش میمونه
به این میگن هوش فضایی .
یکم قابل پیش بینی نیست مثلا ممکنه وسط شوخی ناراحت بشه و بره
مذهبیه یکم دراین مورد با تعصب رفتار میکنه یعنی خوب اینو حس میکنم از حرفاش
با حجابه فکر کنم چادر باشه ... نه تنها رو پوشش خودش حساسه به دیگران هم کار داره که چرا تو ساحل لباس راحت پوشیدن حتی به نشان اعتراض محیط بی حجابی رو هم ترک میکنه.
ارام قبلا رو لحظه حالش خیلی خوب متمرکز نمیشد خیلی هم سر این قضیه رنجیده خاطر شده
ارام گاهی با شوهرش مقابله مثل میکنه ولی به عنوان خواهر کوچکتر بهت میگم که این خانمه که باید شوهرش رو دعوت به ارامش کنه کنترل کنه زندگی خانوادگیش رو
با تامل و صبر سعی کنه مشکلاتشون بین دونفر حل و فصل بشه معمولا درز کردن اختلافات تو برون خانواده ارزش خانواده رو پایین میاره بعدا مشکل برات پیش میاد .
امیدورام همیشه خوشحال و خوشبخت باشی در کنار همسر و فرزندتو بیایی برامون خاطرات عاشقانه بنویسی.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 1,855 در 418 پست
تشکرشده 916 در 198 پست
سلام دوستان خوبم.
من هم اومدم نظر بدم.
آرام جان
فقط تو رو خدا ازم نرنجیا.
بسم الله الرحمن الرحیم:
مهربونه ولی اگه عصبانی بشه میتونه هرکول رو از پا در بیاره.
خداییش من شوهرم کتکم بزنه موش می شم میشینم سرجام فقط گریه می کنم.
چون زیادی مهربونه توقع زیادی هم از اطرافیانش داره.
از اون دخترهایی بوده که توی دبیرستان با دوستاشون دور هم جمع می شدن از هم اطلاعات زناشویی میگرفتن
شایدم اشتباه می کنم.
کلا دختر شیطون بلایی بوده واسه خودش. دوست داشته زودتر سر و سامون بگیره.
به خاطر همینم شوشو رو به درس ترجیح داده.
تا وقتی قربون صدقه کسی می ره که حالش خوب باشه حتی پسرش. اینکه می گم حالش یعنی رابطه مسقیم دارد با همسر سرحال. برعکسش هم صدق می کنه.
ما فهمیدیم. شوشو خان نفهمیدا.
هی می گیم پا رو دم ببر مازندران نذارا. میره لوله جاروبرقی میاره. چه جرأتییییییییییییییی....
الان تصمیم داره دختر خوبی باشه. خدا کنه شوهرشم این تصمیمو گرفته باشه.
جیگر احیانا ایندفه خواستس همسری رو تنبیه کنی تبلتشو پست کن برای من. نشکنیا!! می خوامش!
می تونه دوست خیلی خوب باشه.
آشپزخونش موقع غذا درست کردن خیلی به هم ریخته است.
اگه یک روزی کارمند بشه همه حقوقشو دو دستی تقدیم شوشو می کنه.
خیلی کم به خودش می رسه. جوری که صدای همسرجان در اومده. خانومی یکم به خودت برس.
همیشه نگران سلامتی اطرافیانشه.
استرس یک عامل اساسی در زندگیش محسوب می شه.
خیلی عوض شده ولی دعا می کنم با دوام باشه.
خیل اهل هنر نیست. سفره آرایی هم حسشو نداره. فقط غذا درست می کنه با عشق با قابلمه میاره سر سفره.
وقتایی که عصبانی بشه اگر من اونجا باشم پسرشو می زنم زیر بغلم و در می رم حتما.
به عاقبت کارهاش فکر نمی کنه. مثلا در مورد بچه دار شدن مجدد.
در کل خانوم گلیه اگه یکمی لحظه ای تصمیم نگیره.
براشم آرزوی بهترین ها رو دارم.
شیدا خانم گل:
به نظرم تهرانیه یا اهل یک شهر بزرگ.
دیر جوش ولی مهربونه.
خودشم گاهی از زیادی رک بودنش خسته می شه.
بنده خدا هوشش بالاست دست خودش نیست خب!
بعضی وقتا اشتباه هم می کنه.
آشپزیش معمولیه. نقاشی بلد نیست بکشه.
به مامان باباش احترام زیادی میذاره. به بچه ها احساس ترحم داره و سعی می کنه جدی نباشه. یا کمتر جدی باشه.
اگر باهات جور بشه، صدای خنده اش تا آسمون بلند می شه.
به نظرم باید متولد شهریور باشه.
از اون دخترهای شهریوری که دیر عاشق می شن و دیر ازدواج می کنن.
اما اگر عاشق بشه همه جوره در عمل کم نمیذاره. اما فکر کنم زیاد زبانی عشقشو بیان نتونه بکنه.
سر و کارش با کامپیوتره. بهش میاد مهندسی خونده باشه. و از این مانتو شلوارای ست رسمی می پوشه که تو دفتر خدماتیا خانوم خوشگلا با یک پاپیون قرمز گوشه مقنعشون می پوشن.
اگر ببینمش شاید در لحظه اول حس خوبی بهش نداشته باشم. ولی بعدا با گذشت زمان دوست فابریکم می شه.
شیدا جون اعتماد بنفسو داری؟؟؟؟ پیشنهاد دوستی نداده ، پیشنهادتو رد کردم
حالا یکی نیست به من بگه کی خواست با تو دوست بشه خانوووووووووووووووم.
ببخشیدا نظرم یکمی تند بود. آخه دوست داشتم نظر واقعیمو بگم.![]()
تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن
تشکرشده 1,855 در 418 پست
تشکرشده 916 در 198 پست
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
باتشکرازخانم آرام دل براشون آرزوی خوشبختی وآرامش میکنم![]()
خب دوربیناتون رو روشن کنید ازالان تصاویر شما از فرشته مهربان شروع میشه.
ممنونم مامان مینوش از مادری کم نشی![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : چهارشنبه 26 شهریور 93 در ساعت 12:36
maedeh120 (چهارشنبه 26 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), Somebody20 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرشته مهربان (دوشنبه 31 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93),آرام دل(چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 1,447 در 508 پست
فرشته مهربون
این اسمو شاید به خاطر کارش انتخاب کرده و جایگاهش تو همدردی
فکرکنم بین 25 تا 30 سنش باشه
زیاد نظر نمیده نمیدونم شایدم من دقت نکرده باشم
نظراتش رو هم اصولا گاهی تکرار میکنه فقط
تو قفل کردن تاپیک استادالبته جسارت نشه خدایی نکرده
نام کاربریش منو یاد مامانم میندازه اخه اسمش فرشتست و به جز بحث ازدواج همیشه مثل یه فرشتست و مهربون
فکرکنم یه بچه کوچیک داشته باشه ....
مشغله هاش زیاده ....
حس میکنم توی یه شرکت کارمنده ارشد باشه ....
از زندگیش به نسبت راضیه ....
تیپ خانومانه ....پوست سفید.....چشمای قهوه ای تیره رو به مشکی ... قد 165تا170 و وزنشم 70
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)