به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 33 از 35 نخستنخست ... 31323242526272829303132333435 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 348
  1. #321
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    جواب شیدا
    به روش خودت جواب میدم

    6.2 از 15
    رد شدم که !
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 11:55

  2. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93)

  3. #322
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باتشکرازمدیرهمدردی خاطرحضور مفید دراین تایپیک....خب دیگه خانم آرام دل چی ازین بهتر مدیرهم برات پست گذاشت...... حسابی جذبه داری توی سایت.....ایضا تصویر درمورد آرام دل........:چون خوش قلب وپرانرژی هست یه کششی وجاذبه ای داره که شوهرش هرجا بره دوباره مثل کش کشیده شده برمیگرده خونه خودش نمیتونه خودشو گول بزنه که خانمش چقدر دلش صافه اما درکناراین خصلت خوب واصلی که داره بایدبخشی ازهیجانات منفیش رو کنترل کنه اگه بتونه انرژی مثبتش رو با آرامش هم ترکیب کنه زندگیش شیرین ترمیشهآرام دل گاهی برنامه روزانه ش منظم نیست برای آرامش بیشتر باید نظم رو مقداری رعایت کنه پ.ن: می بیینم که بعضی ازتصویرگران ترسیدن وارسال نمیکنن
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 15:30

  4. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)

  5. #323
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها


    مغروره اصلا این مغرور که میگن دقیقا چیه؟واقعا نمیدونم وقتی میگن تو مغروری یعنی چی؟ چطوریم
    چشماش رنگ روشنه، یه سبز خوشرنگ خیلی هم تیره است
    بین 24 تا 26 سالشه خودت که بهم نگفتی ولی درسته. با این حسابی که گفتی وقتی دورو بر بیست و خورده ای و سی و خورده ای نیستی یا زیر 18 سالی یا بالای چهل سال حداقل دهه اشو بگو مردم از کنجکاوی . یکاری نکن تو کل کل موضوع سنتو به اجرا بذارم
    خیلی سفید نیست. تقریبا
    آروم و متینه. راه رفتن و حرف زدنش هم با متانته. ممنون
    دختر عاقلیه و کنترل خوبی روی احساساتش داره. رفته رفته بیشتر میشه
    تک دختر نیست. فرزند اول نیست. بله
    صبوره. تازگی ها خیلی رو این مورد مانور دادم خدا رو شکر موفق هم شدم
    نقاشی می کشه نه
    یه ساز هم می زنه
    رنگ آبی فیروزه ای را خیلی دوست داره همه رنگ ها دوست داشتنی هستن به جای خودشون
    حجابش خوبه. مانتو می پوشه. همه مانتو میپوشن
    جوجه کباب خیلی دوست داره. پیتزا هم ! آخ خیلی دوست دارم کباب بختیاری رو بیشتر از جوجه .پیتزام که همون جای همیشگی !
    آشپزیش خوبه. عالی نیست. خیلی ذوق اشپزی دارم و میدونم موفق میشم ولی فعلا تو خطش نیستم مصباح گفته فعلا یاد نگیرم
    نمی دونم چرا همه اش فکر می کنم ایلام زندگی می کنه (اما می دونم نیست) نه خیلی انحرافی رفتی برگرد

    ممنون شیدا جان از تصویر خوبت عزیزم
    البته فایده نداری چون نگفتی ادم خوبیم یانه؟
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 16:35

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)

  7. #324
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام،
    منم ميخوام بگم اگه اشكالى نداره...

    ارام دل خيلى سفيده ب نظرم،موهاشم روشنه،چشاشم روشنه
    مهربونه،
    همه م ميدونن كه مهربونه مخصوصا شوهرش.

    خيلى منو ياد مامانم ميندازه،مخصوصا از وقتى لپ تاپو به فنا داده.

    چادر نميذاره،موهاشم يه خورده بيرونه.

    خيليم هوله و كلا خيلى با انرژى،يعنى يه جورايى استرسيه انگار

    بيشتر به حواسش به شوهرشه تا نى نى ش،يعنى اگه رابطهش با شوهرش اكى باشه با نى نى شم خيلى خوب ميشه و با حوصله

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت
    ویرایش توسط Somebody20 : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 17:28

  8. 3 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)

  9. #325
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    [QUOTE=Somebody20;351726]سلام،...سلام الهام جون

    منم ميخوام بگم اگه اشكالى نداره... ...نه گلم راحت باش

    ارام دل خيلى سفيده ب نظرم،موهاشم روشنه،چشاشم روشنه... پوستم گندمی مایل به سفیده(تازگیا همسرم لطف کردن برنزه ش کردند )

    رنگ موهام خرماییه...چشمام قهوه ای (
    ​عسلی)

    مهربونه،...ممنونم عزیزم

    همه م ميدونن كه مهربونه مخصوصا شوهرش....شاید ،اما همسرم میدونه

    خيلى منو ياد مامانم ميندازه،مخصوصا از وقتى لپ تاپو به فنا داده....وقتی بهم گفتی خیلی خندیدم!!
    چادر نميذاره،موهاشم يه خورده بيرونه....چادر میذارم...موهام پیدا نیست

    خيليم هوله و كلا خيلى با انرژى،يعنى يه جورايى استرسيه انگار...پرانرژیم و مواقعی که ناراحت باشم استرس میگیرم

    بيشتر به حواسش به شوهرشه تا نى نى ش،يعنى اگه رابطهش با شوهرش اكى باشه با نى نى شم خيلى خوب ميشه و با حوصله ...حواسم به همسرم هست پسرم حسودیش میشه!!/QUOTE]

    الهام جان خیلی ازت ممنونم
    انشاالله هر چه زودتر عروسی کنید و به خوبی وخوشی زندگی کنید اونم یک زندگی عاشقانه

  10. 3 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)

  11. #326
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    [COLOR=#0000ff][SIZE=3

    خانم پاییزه،

    کمی رمانتیک و رویاییه.رویایی هستم امارمانتیک نه زیاد
    دوست داره بچه دار بشه ولی فکر میکنه الان وقتش نیست..../اتفاقا به نظرم الان وقتشه...هرچی خدابخواد/

    دست پختش خوبه. ولی کیک درست نمی کنه. چرا؟.../چون حوصله کیک درست کردن روندارم!!!اماآشپزیم خوبه/
    خیاطی بلد نیست..../
    .بااینکه هیچ کلاسی نرفتم اما خوب ازپسش برمیام/
    اما نقاشی را دوست داره و بلده..../
    دوست دارم امازیادواردنیستم/

    صبوره.../خییییلی/
    مودب و آرومه. .../ممنون/
    زیاد رانندگی نمی کنه..../
    دست روی دلم نزار...خیلی دوست دارم اماکم پیش میاد/
    همسرش را خیلی دوست داره. اما همسرش یه کوچولو لجبازه و پاییزه گاهی خسته می شه از بازیهاش...
    /.قربون آدم همه چیزفهم/

    تالار همدردی روی یادگیری و تقویت مهارتهای ارتباطیش، مخصوصا با همسرش تاثیر خوبی گذاشته.
    /آره...خیلی خوب شدم..الان میفهمم زندگی یعنی چی!!!/
    زندگی توی شهر بزرگ و پر سر و صدا و ترافیک و .... را دوست نداره....
    /راستش دقیقا برعکس...عاشق شلوغی وتوی ترافیک موندنم...خب بیام خونه که چی بشه!!چهارتاآدم میبینم روحیه ام عوض میشه/

    لیسانس داره. توی مدرسه هم شاگرد متوسطی بود. نه خیلی درسخون و عالی، نه تنبل. سرش به کار خودش بود..
    /اگه خدابخواددارم مدرکم رومیگیرم...توی مدرسه شاگردزرنگ بودم...یادش بخیر...چندوقت دیگه هم اول مهروشروع فصل من...کاش بازهم مدرسه میرفتم/.
    شیداجونم ممنون ازتصویرقشنگت
    واست بهترین هاروآرزودارم
    من بایه رنگ دیگه نوشته بودم اما نمیدونم چیشد....ببخشید
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...
    ویرایش توسط paiize : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 19:00

  12. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)

  13. #327
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    ممنون شیدا جان از تصویر خوبت عزیزم

    اصلا این مغرور که میگن دقیقا چیه؟واقعا نمیدونم وقتی میگن تو مغروری یعنی چی؟ چطوریم
    منظور من از غرور "عزت نفس" هست، نه تکبر یا خودخواهی.



    آشپزیش خوبه. عالی نیست.
    خیلی ذوق اشپزی دارم و میدونم موفق میشم ولی فعلا تو خطش نیستم
    مصباح گفته فعلا یاد نگیرم
    مصباح الهدی جان، یه تزی برای خودش داده، سعی در گسترشش هم داره که مبادا خودش زیر سوال بره
    با این روندی که پیش گرفته، صاحب یک مکتب در خواستگاری و ازدواج می شه، ما هم می شیم پیروان مکتب مصباح


    البته فایده نداری چون نگفتی ادم خوبیم یانه؟
    نمی تونم پا تو کفش بزرگترها بکنم. این گزینه اختصاصی آقای m.reza هست.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 19:10

  14. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93)

  15. #328
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    گره اووو هستش
    یکم نازک نارنجیه و زود رنجه
    عجولانه و احساسی تصمیم میگیریه
    ولی بهتر شده الان تغییر کرده گرچه کم بوده ولی امیدوار کننده هستش.
    درکل دختر خوبیه ایشالله بتونه یه تصمیم مناسب و مفید برای زندگیش بگیره
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  17. #329
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    اوا،برا پاييزه كى بوده؟!
    من نديدم!! من هميشه دوست داشتم بگم! اخه خيلى بهش فك ميكنم و تصويرش تو ذهنم واضحه.
    ببخشيد كه از نوبت خارجه...

    پاييزه خيييييلى صبوره
    خيلى فهميده ست
    اعتماد به نفسش زياد نيس ولى
    ارومم هست،اهل اينكه زبون بريزه مخصوصا تو جمع نيست
    خيلى شوهوشو دوس داره
    خونوادشم خيلى دوس داره
    زياد لبخند ميزنه
    مهربونه
    با معرفته(يادمه كه چند ماه كه نبودم به تاپيكم چند بار سرزده بود،اصن ايده پاييزه بود كه منو برگردوند)
    رومانتيكه و با احساس

    موهاش مشكيه
    پوستشم سبزست
    لاغره
    قدش متوسطه،نه كوتاه نه بلند
    چادر نميذاره
    دستاش كشيدست
    فرق موهاش كجه

    - - - Updated - - -

    شيدا. رو هم بگم:

    خيلى خيلى تو تاپيكتم منتظر نظرشم چون خيلى قشنك تحليل ميكنه و من واقعا قبولش دارم،هرجا پستاشو ببينم ريز به ريز ميخونم.
    خيلى پخته س.
    بيشتر منطقيه تا احساسى.
    اگه دلش بخواد ميتونه رك باشه.
    بسيار رازدار
    زياد صحبت نميكنه
    شوخ نيست

    قد بلنده
    سفيد و مو مشكى
    چادر ميذاره
    وقتى پشت سيستم ميشينه يه چاى يا چيزى ميخوره(فك كنم تحت تاثير اواتار سابقت قرار گرفتم)
    با مامانش رابطه ش خوبه
    سريال زياد مييينه و دوست داره

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت
    ویرایش توسط Somebody20 : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 19:35

  18. 4 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  19. #330
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    گریه اووو هستش ...کلانی اشکم دم مشکمه
    یکم نازک نارنجیه و زود رنجه ... درسته

    عجولانه و احساسی تصمیم میگیریه... درسته

    ولی بهتر شده الان تغییر کرده گرچه کم بوده ولی امیدوار کننده هستش....پناه بر خدا...انشاالله که همینطور باشه

    درکل دختر خوبیه ایشالله بتونه یه تصمیم مناسب و مفید برای زندگیش بگیره ...انشاالله
    ممنونم برادر سید بزرگوار
    انشاالله همیشه سلامت باشید و زندگی شیرین و سرشار از عشق در کنار خانوم و کوچولوی دلبندتان داشته باشید

  20. 4 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)


 
صفحه 33 از 35 نخستنخست ... 31323242526272829303132333435 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.