تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
ammin (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
باتشکرازمدیرهمدردی خاطرحضور مفید دراین تایپیک....خب دیگه خانم آرام دل چی ازین بهتر مدیرهم برات پست گذاشت...... حسابی جذبه داری توی سایت.....ایضا تصویر درمورد آرام دل........:چون خوش قلب وپرانرژی هست یه کششی وجاذبه ای داره که شوهرش هرجا بره دوباره مثل کش کشیده شده برمیگرده خونه خودش نمیتونه خودشو گول بزنه که خانمش چقدر دلش صافه اما درکناراین خصلت خوب واصلی که داره بایدبخشی ازهیجانات منفیش رو کنترل کنه اگه بتونه انرژی مثبتش رو با آرامش هم ترکیب کنه زندگیش شیرین ترمیشهآرام دل گاهی برنامه روزانه ش منظم نیست برای آرامش بیشتر باید نظم رو مقداری رعایت کنه پ.ن: می بیینم که بعضی ازتصویرگران ترسیدن وارسال نمیکنن
![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 15:30
paiize (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
تشکرشده 424 در 189 پست
سلام،
منم ميخوام بگم اگه اشكالى نداره...
ارام دل خيلى سفيده ب نظرم،موهاشم روشنه،چشاشم روشنه
مهربونه،
همه م ميدونن كه مهربونه مخصوصا شوهرش.
خيلى منو ياد مامانم ميندازه،مخصوصا از وقتى لپ تاپو به فنا داده.
چادر نميذاره،موهاشم يه خورده بيرونه.
خيليم هوله و كلا خيلى با انرژى،يعنى يه جورايى استرسيه انگار
بيشتر به حواسش به شوهرشه تا نى نى ش،يعنى اگه رابطهش با شوهرش اكى باشه با نى نى شم خيلى خوب ميشه و با حوصله
يا راهي خواهم يافت
يا راهي خواهم ساخت
ویرایش توسط Somebody20 : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 17:28
تشکرشده 1,855 در 418 پست
[QUOTE=Somebody20;351726]سلام،...سلام الهام جون
منم ميخوام بگم اگه اشكالى نداره... ...نه گلم راحت باش
ارام دل خيلى سفيده ب نظرم،موهاشم روشنه،چشاشم روشنه... پوستم گندمی مایل به سفیده(تازگیا همسرم لطف کردن برنزه ش کردند)
رنگ موهام خرماییه...چشمام قهوه ای (عسلی)
مهربونه،...ممنونم عزیزم
همه م ميدونن كه مهربونه مخصوصا شوهرش....شاید ،اما همسرم میدونه
خيلى منو ياد مامانم ميندازه،مخصوصا از وقتى لپ تاپو به فنا داده....وقتی بهم گفتی خیلی خندیدم!!
چادر نميذاره،موهاشم يه خورده بيرونه....چادر میذارم...موهام پیدا نیست
خيليم هوله و كلا خيلى با انرژى،يعنى يه جورايى استرسيه انگار...پرانرژیم و مواقعی که ناراحت باشم استرس میگیرم
بيشتر به حواسش به شوهرشه تا نى نى ش،يعنى اگه رابطهش با شوهرش اكى باشه با نى نى شم خيلى خوب ميشه و با حوصله ...حواسم به همسرم هست پسرم حسودیش میشه!!/QUOTE]
الهام جان خیلی ازت ممنونم
انشاالله هر چه زودتر عروسی کنید و به خوبی وخوشی زندگی کنیداونم یک زندگی عاشقانه
![]()
Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
منظور من از غرور "عزت نفس" هست، نه تکبر یا خودخواهی.
مصباح الهدی جان، یه تزی برای خودش داده، سعی در گسترشش هم داره که مبادا خودش زیر سوال برهآشپزیش خوبه. عالی نیست.خیلی ذوق اشپزی دارم و میدونم موفق میشم ولی فعلا تو خطش نیستممصباح گفته فعلا یاد نگیرم![]()
با این روندی که پیش گرفته، صاحب یک مکتب در خواستگاری و ازدواج می شه، ما هم می شیم پیروان مکتب مصباح
نمی تونم پا تو کفش بزرگترها بکنم. این گزینه اختصاصی آقای m.reza هست.البته فایده نداری چون نگفتی ادم خوبیم یانه؟![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 19:10
m.reza91 (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (پنجشنبه 27 شهریور 93), Somebody20 (سه شنبه 25 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 25 شهریور 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
گره اووو هستش
یکم نازک نارنجیه و زود رنجه
عجولانه و احساسی تصمیم میگیریه
ولی بهتر شده الان تغییر کرده گرچه کم بوده ولی امیدوار کننده هستش.
درکل دختر خوبیه ایشالله بتونه یه تصمیم مناسب و مفید برای زندگیش بگیره![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 424 در 189 پست
اوا،برا پاييزه كى بوده؟!
من نديدم!! من هميشه دوست داشتم بگم! اخه خيلى بهش فك ميكنم و تصويرش تو ذهنم واضحه.
ببخشيد كه از نوبت خارجه...
پاييزه خيييييلى صبوره
خيلى فهميده ست
اعتماد به نفسش زياد نيس ولى
ارومم هست،اهل اينكه زبون بريزه مخصوصا تو جمع نيست
خيلى شوهوشو دوس داره
خونوادشم خيلى دوس داره
زياد لبخند ميزنه
مهربونه
با معرفته(يادمه كه چند ماه كه نبودم به تاپيكم چند بار سرزده بود،اصن ايده پاييزه بود كه منو برگردوند)
رومانتيكه و با احساس
موهاش مشكيه
پوستشم سبزست
لاغره
قدش متوسطه،نه كوتاه نه بلند
چادر نميذاره
دستاش كشيدست
فرق موهاش كجه
- - - Updated - - -
شيدا. رو هم بگم:
خيلى خيلى تو تاپيكتم منتظر نظرشم چون خيلى قشنك تحليل ميكنه و من واقعا قبولش دارم،هرجا پستاشو ببينم ريز به ريز ميخونم.
خيلى پخته س.
بيشتر منطقيه تا احساسى.
اگه دلش بخواد ميتونه رك باشه.
بسيار رازدار
زياد صحبت نميكنه
شوخ نيست
قد بلنده
سفيد و مو مشكى
چادر ميذاره
وقتى پشت سيستم ميشينه يه چاى يا چيزى ميخوره(فك كنم تحت تاثير اواتار سابقت قرار گرفتم)
با مامانش رابطه ش خوبه
سريال زياد مييينه و دوست داره
يا راهي خواهم يافت
يا راهي خواهم ساخت
ویرایش توسط Somebody20 : سه شنبه 25 شهریور 93 در ساعت 19:35
khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
ammin (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)