سلام سوگند جان
10 جلسه که خوبه بخوایی تصمیموتو برای ادامه یا کات کردن بگیری
البته این که شیدا میگه درسته ولی علتشو باید بررسی کنی ببینی تا حالا چه میکرده که کار نداره؟ حتما بررسی کن ببین جوونیشو صرف چه کارایی کرده ؟
اگه بیکاربوده حتما تامل کن .
هرچند میدونم دلیل تردید اصلیت در مورد به دل نشستنه معلومه که خیلی بهش علاقه نداری و شاید فقط بتونی باهاش بسازی .
اینکه گفته نباید بری پیاده روی این ها رو به عنوان یه نشونه در نظر بگیر ممکنه ازین شخصیت های وابسته باشه که کلا حریمی برای همسر و تنهاییش قایل نیست
یا بددله که نمیذاره تنها بری بیرون و حتما باید با شوهرت باشی!
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)