ممنون از همه عزیزانی که راهنمایی کردن.
امروز کلا از گروه لفت دادم و خودشم بلاک کردم اما خیلی سخت بود برام.
باید بگم خیلی دلم براش سوخت، اگه اونم راضی به این کار بود اصلا ناراحت نبودم ولی چون اونجوری دیدمش که التماس می کرد بدجوری دلم براش کباب شد.
نمی دونم شایدم من زیادی احساساتیم ولی یه راه حلی حرفی چیزی بگید که عذاب وجدانم تموم شه....
راستش همش یه هفته این جریان طول کشید اما با خودم میگم کاش همون روز اول تمومش می کردم و اینقدر امیدوارش نمی کردم.....








علاقه مندی ها (Bookmarks)