سلام مجدد. به نظر خودمم حالا که تونستم تمومش کنم باید سعی کنم دوباره شروع نشه! دختر بودنشو که مطمئنم، بخاطر یه سری مسائلی که در گروه بوجود اومده بود. دلیل زنگ نزدنشم خودمم؛ چون میدونه مذهبی هستم تا حالا حتی اس هم نداده بود الانم چون بلاکش کردم اس داده که از لحن نوشتنشم معلومه با ترس فرستاده که مبادا من ناراحت بشم که چرا اس فرستاده! چه برسه به زنگ!! خودمم زنگ نزنم بهتره چون حقیقتش من به خودم اطمینان ندارم می ترسم صداشو بشنوم این دفعه من عاشقش بشم. به همین دلیل هم چون می دونستم ازدواجمون محاله حتی ازش نخواستم عکسشم نشونم بده!








علاقه مندی ها (Bookmarks)